1 Arka Bahçede Bir Şeyler Oluyor
Hem İsrail ve hem de İsrail’in esaretindeki Abd büyük kaygı içinde… Ben Abd diye bir ülke tanımıyorum. Tanımayacağım da… Öyle bir ülke yok ki! Onun için tanımıyorum. Çünkü Abd; çok uzun zamandan beri, bütün kurum ve kuruluşlarıyla Yahudi siyonistlerin işgali altındadır. Abd’nin bütün nimetleri Yahudilerindir. Gerisi çöplüktür. Obama o çöplükten Yahudiler tarafından vitrine taşınmıştır. Bir şamar oğlanından farksızdır. Ne dünya adına ne de insanlık adına yapabileceği hiçbir şey yoktur. İsrail’in emrinden çıkma ihtimali yoktur. Öylesi bir ihtimal Obama’nın ölümü demektir. Kenedy’nin kurşunlanarak, Atilla, Fatih ve Özal’ın zehirlenmerek öldürülmesi gibi… Yahudiler bunu hep yapar. Erdoğan-Gül-Davutoğlu’nun bu manada, Türk-İslam ve insanlık âlemi adına özenle korunmaları gereklidir.

Türkiye bölgesinde, büyük güçlerin/İsrail ve esirinin isteklerine aykırı işler yapan bir ülke gibi görülmeye başlamış. Waşington’da öyle konuşuluyor. Desenize Abid’in Arka Bahçede Bir Şeyler Oluyor. “Türkleri kendi çizgisinde tutmalı…” diyerek endişeleniyorlar. Anlaşılan panik, endişe ve korku da iç içe… Adamlar haklı… II Abulhamit’ten bu yana Türkiye, mankurt gibi bir maşaydı ve çok işe yarıyordu. Zavallılar bundan böyle biraz kendileri ütelenecekler… Yok, yok onlar yeni bir maşa bulurlar kendilerine…

Özellikle Abd’nin başlıca eli kalem tutan ve piyasaya dayatılmış yalan haberler yazan ve bu hizmetini de siyonizme para karşılığı yapan çaylak ve çakal sürüleriyle dolu… Ülkelere puan veren madrabazlar gibi… “Sözüme uyarsan seni yıldız yaparım, sana iyi not veririm” bu madrabazların işi…

İngiliz Yahudilerinin “Türklerin boyunu büyültmemek ve başlarına yük olmasın diye gereğinden fazla küçültmemek” hususunda Avam kamarasında yeminleri vardı.

Bu arada ben İngiltere’yi de tanımıyorum. Bütün İngiltere birkaç Yahudiye uşak olmuştur. Bütün sterlininin basımı ve kullanımı bu aileye ait olduktan sonra ortada İngiltere diye bir şey kalır mı? Sizce birkaç Yahudinin emriyle koca bir İngiltere’nin tüm idaresi aynı deliğe işemezler mi? Farklı bir şey bekleyenin aklına şaşarım_! Bu lafımı hiç de yabana atmayın…

Abid/Amerika Birleşik İsrail Devleti; ( Arapça’da abid= kul demektir. Yani koca abd İsrail’e kulluktan öteye gidemez. ) kendi çıkar ve tercihlerini belirler. Kara para, silah ve her türlü argümanla diğer tüm ülkelerin en önemli idarelerine sızar veya kendine ajan yönetici, ajan memur ve ajan kalemleri satın alır. Gerektiği kadar hizmetinde kullanır ve gerektiği zamanda peçete gibi atar.

Son yüz yıldır Türkiye kendi çıkarına olmasa bile, Abid’nin çıkarına olan işler yapan bir ülkeydi. Çok kurnaz bir tilkiden farksız olan batının kuyruğuna yapışarak yaşamak Türkiye için ne kadar şerefliydi? Akıl sahiplerine sormak lazım…

“Türkiye Doğu ile batı arasında köprü olmak istiyor. Batı ise Türkiye’yi doğu ile arasında set yapmak istiyor.”(1)

Yıllardır abid’in kulları İslam ve Türklükten uzaklaşarak Türkiye’yi bu set olarak kullandılar. Edoğan-Gül-Davutoğlu’nun gayretleri Türkiye’yi abid’in kuyruğundan kurtarıp saygınlığına kavuşturmak gayret ve çabasındalar.

“Yeni Türkiye, Batı''da Doğu''nun, Doğu''da ise Batı''nın temsilcisi olmaya çalışıyor.” 2

“Batı Hıristiyanlığının, İsrail''in köleliğine (the cult of İsrael) dönüştüğü bir dünyada Türkiye, İsrail''in çirkin tarafını çırılçıplak ve tek bir kurşun atmadan vicdanların önüne serdi. Bugün ise Gazze''deki ablukayı kaldırmak için muzaffer bir çabanın önderliğini yapıyor. Türkiye''nin kendine saygısı, ittifaklarında dengesi ve samimi bir demokrasisi olmasaydı bunların hiçbiri olamazdı. İşte, Türkiye''nin başarısının ardında yatan üç sır bu.”3

Şerefli Türk ordusu içinde bile abid’e çalışan/hizmet eden sayısı belirsiz sayıda şerefsiz vardır. İsrail’e ihale edilen ihale komisyonları ile trilyoner olmuşlardır. Yıllardır Bush yönetiminin 2003’te sergilediği tutum tam da buydu. Türklerin Irak işgalinde topraklarını kullanılmasına izin vereceğine dair kaygıları yoktu. En azından abid’in abdi’lerinden bunu bekliyordu. Abid’in verdiği ekmek/kara paralar gözlerine dizlerin dursun…

Türk meclisinin ‘işgalin korkunç bir fikir olduğu’nu Abid’in önerdiği devasa yardıma rağmen izin vermemesi, yıllar sonra Türkiye’yi haklı çıkarmıştır.

Rasulullah (s.a.v) buyuruyor ki:
“Bir zaman gelecek ki milletler; yiyicilerin çanağa üşüştüğü gibi başınıza üşüşecek. Allah-u Teâlâ düşmanlarınızın kalbinden sizin heybetinizi kaldıracak. Sizin kalplerinize ise gevşeklik verecek.”
Sahabelerden birisi sordu:
“Ya Rasulullah! O gün biz sayıca az mı olacağız?”
“Hayır, o zaman siz çokluk olacaksınız. Fakat selin önündeki zibil gibi, çer çöp gibi olacaksınız. Onlar bir keler deliğine de girse peşlerinden gideceksiniz.”
“Peki, ey Allah’ın Resulü neden bize gevşeklik verilecek ki?”
“Dünyayı sevdiğinizden ve ölümden nefret ettiğinizden…”


Brs-110610


1- Graham Feller (Abid)
2- Prf.Dr.Ahmet Davutoğlu
3- Grace Halsel-(Abid)

( Arka Bahçede Bir Şeyler Oluyor başlıklı yazı KOCAMANOĞLU tarafından 12.06.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.