İngilizler Osmanlının parçalandığı topraklarını kaybettiği dönemlerde Suriye konusunda anlaşıp mütareke imzalarken, Arap şeylerinden birini bir suçundan dolayı esir alıp o sıralarda şeylerin ve bir kısım Arapların tutsak edildiği şehir dışında ıssız bir yerdeki esir karargahına götürler ve orada esir tutarlar.

Bu sırada o ceza evinde esir şey kalan şeyh korkudan kaldığı hapishaneden kurtulabilmek için Allah’a yalvarmaya başlar.

Ya Allah,Ya Allah ! diyerek yüksek sesle Allah!a dua eder.

Bu yalvarışı onun yakınında esir bulunan bir başka esir Arap tarafından duyulur,  ve onu duyan Arap esir
Der ki!

Çağırma yavrum yeter çağırma artık, çağırma, eğer Allah ‘ül azim senin şu aklına uyup da bir yardım etmeye gelirse Allah bile bu acımasız İngilizlerin elinden vallahül azim zor kurtulur.

Üstelik sen bu hareketinle biz Müslümanları da Vallahül azim Allahsız bırakırsın !

Der…..

( Ya Allah,ya Allah başlıklı yazı Ahmet Yüksel tarafından 8/27/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.