Yolda yürüyorum. Kafam karışık. Tarifsiz duygular yumağıyım, yürüyorum. Neden sonra hiç çıkmadığını fark ediyorum kafamdan. Neden 7/24 seni taşıyorum içimde. Mesela siyah saçaklı evleri neden saçlarına benzetiyorum. Koyu kara renkleriyle neden gözlerimin içindeler hep. Uzakta olan karaların kokusunun koklanabilir olduğunu bilmezdim. Peki burnumdaki saçının kokusu ne o zaman? Ya git başımdan…. Mesela yapraklar yeşil olduğu halde neden ellerin gibi sarı. Bu kadar ince ve naif olmamalı ot parçası. Yok yok. Sanırım bir duyu özelliği daha kazandım. Benzetebilme…
Her güzel şey “sen”mi olmalı hayatımda. Yani elleri kına kokan annem neden benzer sana? Ya huysuz hafif çirkef kardeşim neden sen gibi bakıyor bana? Offf… Yeter git başımdan… 

Dur… Gitme… Kal yanımda. Ne yaparım sonra sensiz ben. Bak mahallede adımı da deliye çıkardılar. Komik. Alay konusu olmuşum. Bazen kendime ben bile gülüyorum. Sabah kalkmışım, yarı uykuluyum. Gözümde rüyamda seni gördüğüm halin. Günaydın bitanem. Bi sukut ortalık. Sonra çılgın bi gülüş. Sen değilmişsin karşımdaki, babammış. Hayırdır diyor, bitane baban var doğru. Yüzümde olmayışının salaklığı. Ellerimi,yüzümü yıkıyorum. Nasılsın bitanem? Ufak kardeşim gülüyor bana. Yuh diyor, ayna nasıl olsun… Aynı salaklık moral bozukluğu yapıyor. Çay içiyorum, tatlısın bitanem. Ekmek yiyorum, nimetsin bitanem. Domates, salatalık tuzlusun bitanem. Bol kırmızı yumurta,acısın bitanem. Offf!.. yeter bitmiyosun ki bita....

Günaydın bitanem bakkal amca, günaydın bitanem terzi abla. Nasılsın bitanem çaycısı…. Bu ne ya… Delirdim galiba. Yoo.. En düşkün halimde bile ayakta tutan beni sensin. Acınla tatlınla benimlesin. İşte bu yüzden bitanemsin.
Ama yeter be ! gel yanımda olda bitanem, bakkala durduk yere bitanem demiyeyim daha. Ya terzi abla ne düşünür bi zaman sonra. Ayıp der çaycıda… Hadi anamı babamı vaz geçtim. Onları hallederim. Ama senin yokluğunla savaşamıyorum bile. Kızıyordun ya bana… Bana bitanem deme diye. Al işte sana bitanem demiyorum. Ağaca,aynaya,suya,çay kaşığına, bakkal amcaya,terzi ablaya diyorumda, gerçekten bitanem olan sana bitanem demiyorum. 

Açtım kollarımı fütürsuzca ikimizi bekleyen deli hoyrat yıllara… tam karşında mutlu olmayı bekliyorum. Bekletmezsin demi beni bita…?
( Bir Tane Msin başlıklı yazı onur--catal tarafından 5.10.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.