Yüreğim kırık, yüreğim yangın yeri..

Neden hissettiklerimi yaşayamıyorum,neden mantığım önümde bir engel?

Yaşayabilse bu ruh bu beden istediklerini,haykırabilse yüreğim her bir gerçeği..

Kelimelerimin bile arkasında kalan,sığınmış küçük ve masum duygularımı gerçekten anlatabilsem..

Ah ben 'ben' olabilsem..

Kalmasa içimde hiç bir şey,söylemek istediklerimi insanların yüzüne haykırabilsem..

Dosta,dost sandıklarıma,umut edip beklediklerime söyleyebilsem sevgiyi,aşkı,nefreti,kırgınlıkları..

Yapabilsem keşke..

Ah ben 'ben' olabilsem...

Hayatında keşkelere yer verenlerden olmasam ben de..

Sevebilsem eski ben gibi yüreğimin sahibini,sevmek istediğimi..

'Seni seviyorum' diyebilsem yine..

Herkesin her an söylemekten çekindiği,söylendiğinde dünyaları değiştiren şu güzel iki kelimeyi söyleyebilsem yine..

Başımı omzuna yasladığımda dünyanın tüm yükünü,çirkinliklerini unutturan;

dokunduğumda ona, dünyaları benim yapan, gözlerine aşkla bakabileceğim; her an 'seni seviyorum bir tanem' diyebileceğim..

Uzakta ve ulaşılmaz bir noktadasın şimdi..

Bu yürek itiraf edebilse her şeyini,kapatabilse yaralarını..

Mutluluğu bulabilse yine sevdiğiyle...

Çok mu şey istiyor bu yürek?

'Sevmek' bu kadar mı çok görülür bir yüreğe...

 

04.09.08

 

(¯`*»  V.Ö.  «*'¯)

( Yüreğim Yangın Yeri başlıklı yazı vedat-ozturk tarafından 10/8/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.