Hatirladim seni
Hatirladim seni...yorgun düsüncemde. 
Unutmustum seni....yasamla ölümün arasinda. Yasemenler yapraklarini döktü....korkunun aglarinda. 
Cocukluguma firar ettim....hergece.....hergece..küskünüm hayata. 
Bakma güldügüme....gönlüm kirik dökük....aklim firarda. 
Bakislarim takilir her gece...her gece umutsuzluga......umutsuzlugun
siyahina.. 
Her karede bir suskun yasam...cizgileri yolunu sasirir...adimlar huzursuz 
Sevdalar baskin yapati...bir bana...bir sana...
sakin gecelerin ayazinda. 
Tanriya uzattim ellerimi....erisemedim...uzaklarda..cok uzaklarda. 
Isyanima veriyorum...seni... senden kopan yüregimi...isyanim sana...sana 
Alavlerin tepesi yanik olur...uzanir yildizlarin solmayan tilisimina gecenin uzaginda. 
Bir ben yaziliyim kusun kanadinda.....birde kirik hayaller.....sonunda sen...sen...sen... 
Sen bir coban dikenisin.............battigin yer kaniyor......kirmizi gülleri haketmiyorsun.
Ne cigliklar kostu pesinden........duymadin.................sagir dilsiz yasiyorsun.
Ne gözyaslarinin üstüne basip gectin...riyakar hayati sectin hicte mazlum degilsin.
Sengül Kaplan Teke 10.12.2010

( Düslere Mahküm Misralar başlıklı yazı sengul--kapl tarafından 10.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.