sevgili sendeyaz .biz aliesi
 
 
hayat..insana hep acıları öğretmiyor..her hasretin bir vuslata çıkacağını da öğreniyor zaman diliminde ..hangimiz çektiğimiz hasretin  vuslata acılan kapı oldugunu bile bile ağlamadık...hangimiz...sevilirken nefrete bulanmadık ..ve hangimiz..bitti dediğimiz yerde yeniden başlamadık..her şey gibi  acısıyla sevinciyle ve  bütünüyle akıp gidiyor işte
 
ve bizler yeni bir yılı beklerken..bitmek üzere olan  kocaman bir seneyi analiz ettiğimizde hatalarımız  doğrularımız iyilerimiz ve kötülerimizle  düşünmüyoruz ki... mutlaka  eksi yada artılarımız vardır kendimizce..önemli olan aynı hatalara düşmemek..
 
biten eski seneyi..acılarımızla kaybettiklerimizle  arkamızda bırakırken...saatlerin sayıldığı ve zamanın git gide daraldığı  yeni bir seneye girerken  ..sendeyaz .biz aliesinin bütün üyelerine  mutluluk huzur diliyorum..diliyorum ki hayatı olması gerektiğinden çok fazlası ile yaşasınlar doya doya...sevdiklerimizle birlikte elele yanyana sağlık ve sıhhat içinde olalım ve dilerimki ...sevgi adına olması gerekeni üstümüze düşenden fazlası ile yapalım...
 
                                                     yeni yılın sevgi sefkat saglık huzur getirmesi dileğimle
 
 
 
 
                        MUTLU YILLAR SENDEYAZ.BİZ AİLESİNE
( Sendeyaz.biz Ailesine... başlıklı yazı Aysu tarafından 31.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.