Aşk böyle bir şey midir hep?Neden hiç gülemez insan aşkta?
Hani en güzel şeydi sevmek? "Uzak olmak iyidir"diyenleri bulup,sayasım geliyor;gönlümden geçenleri.Daha ne kadar anlayayım ona olan sevgimin ne denli olduğunu?Ki aşk,hep hasret çekmekse,hiç kavuşmayalım madem..
Olmaz öyle iş,olmamalı...
 
Yoruldum ben bu hasretlerden,hayallerden,keşkelerden.Bu bir isyan değil ama yetmeli artık,bu "aşk"dedikleri.Ömür boyu böylesi"aşık"kalmak istiyor olamam."Kavuşmak" her neyse sizin lügatınızda,ben onu istiyorum.Sabahlara kadar "aşık"olmanın kime ne faydası var?
 
"Neden ağlıyorsun?"dediklerinde,"aşığım"mı demeliyim hep?Kalbime sancılar girdiğinde de mi aşktan hastayım?Yetmeli,sözüm ona bu aşk dedikleri!...
İlle de Mecnun gibi deli olmak mı lazım,aşkı kanıtlamak için?Neden hiç kavuşan bir mecnun yok ya da?Neden hep aynı yakıcı kıyas?
Çok aşık olmanın şartı mı ,yoksa bedeli mi bu ayrı kalmalar;can yanmaları,göz yaşları,sabır taşı halleri?Bilen var mı?
 
Ne yani,hakkında ayet mi var;acı çekmeli insan sevince diye?Değiştirilemez bir hüküm mü bu?Samanlarla değil de ,yıldızlarla döşeyince olan "Samanyolu"kinayesi midir?Kavuşunca aşk olmuyor mu dersiniz?
Ya da aşkta kavuşmak yok mu dersiniz?Yanyana olanlar hep düşman mı peki,ya da daha mı az aşıklar?İyi ki bir Mecnun çöllere düştü yana yana,iyi ki bir Leyla kavuşamadı sevdiğine...Yapıştırın hemen yaftayı;
Aşk acı çekmek,belki de ölmektir diye ...
 
11/11/2010...PERŞ.
 
21.50 ()
( Aşkın Bilinmeyenlerine, Cevapsız Sorular ... başlıklı yazı MerveAYYILDIZ tarafından 7.01.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.