06 şubatta Zonguldak'taki konuşmanızda Türkiye cumhuriyeti ordusu ile ilgili söylemiş olduğunuz kaplan sandığınız ordunun kağıt gibi olduğu iddianızı gerekçelendirir misiniz.Bildiğiniz üzere ordular ülke savunması için kurulmuş birimlerdir herhangi bir ordu ile ilgili bu kanaate varmamız için ordunun savaşa girip muazzam bir mağlubiyet le karşılaşırsa sizin gibi bizde kağıttan bir ordumuz varmış diyebiliriz ama böyle bir şey yoksa hangi gerekçeyle bu görüşü söylediniz ,ben size birazcık yardımcı olayım gerçi siz demagoji kralı olarak bana söz bırakmazsınız ama yinede yardımcı olmak isterim.
Siz,bildiğim kadarı ile her platformda demokrat olduğunuzu dile getiriyorsunuz ve anayasamızın demokrat olması için epey uğraşıyorsunuz bu tespitime sanırım katılırsınız ,bu bağlamda şimdi askerimiz in kağıt olduğuna şunun için mi kanaat ettiniz .

     Hatırlarsınız Ankarada ve Türkiyemizin muhtelif yerlerindeki cumhuriyet mitinglerini evet bu mitinglerde ordu göreve pankartları sizin gerekçeniz olabilir mi ve her fırsatta CHP milletvekillerinin faşist çabaları ile cumhurbaşkanlığı seçimlerinde askerin olaya müdahil olmaması mı, yoksa hükumetle uyumlu çalıştığı zaman sizler ordunun (neferleri)şiddetle eleştirip akp ile nasıl anlaştıklarını hazmedemeyip ağızlarından köpük saçarcasına orduya saçma sapan iftira atmanız mı yoksa bugüne kadar çoktan aynen rahmetli menderes ve arkadaşları gibi Akp lilerin idam edilmemeleri mi ,bakın sayın Batum bu kadar açık diktatör hayalleriniz sizi ebedi milletimizin gönlünde mahkum edecek, asla iktidar olamayacaksınız kemal beyle azıcıkta olsa inanın umutlanmıştım ama görüyorum ki sizlerin hocalığını yapan Demirel denen zatın yolundan giderek iktidar olmayı seçmişsiniz ama yanılıyorsunuz nedenmi çünki bugunki halkımız 30 sene öncesinin halkı değil yani koyun değiliz.

       Keşke demokrasiyi gerçekten özümseyip ona göre siyaset yapsanız ve partilerin ülkemiz için icraat sırasını bekleyen müesseseler olduğunu kavrasanız ve o yüce meclisin halkın yansıması olduğu gerçeğini kabullen seniz ve sizden olmayanları ahmaklar sürüsü görüp onların temsil edilmemesi duygularınızı bastırıp o oyları ile yaşadığınız halkı gerçek manada inandığınız gibi (tabii gerçekten sosyal demokrasiye inanıyorsanız)örgütleseniz ve dünyanın her yerinde olduğu gibi sosyal demokratlar gibi özgürlüklerden yana tavır alsanız ÜLKEYE DAHA İYİ HİZMET EDERSİNİZ ama sizlerin gözünü ve gönlünü kin bürümüş bu halinizle ülkeye hizmeti bırakın,gölge etmeyin başka ihsan istemeyiz.

Artık ağzınızdan çıkanı kulağınız duysun bu halk her şeyi çok iyi biliyor anlıyor daha dün partinizden muharrem ince denen insan sayın demiyorum çünkü saygıyı hak etmiyor Fatih Altaylının programında %50 nin yani akp ye oy verenlerin kötü niyetli hain vs. çok ağır sözler sarf etti işte bu ve bunun gibi düşünceler sizlerde var oldukça işiniz zor değil imkansız, siz Allah aşkına kimin oyu ile iktidar olmak istiyorsunuz aşağıladığınız halkın oyu olmadan iktidar olabilir misiniz, tabi daha önceleri olduğu gibi yoksa askerden mi medet umuyorsunuz zaten kağıt ordu demekle de bu konudaki taleplerinizin karşılanamadığından dolayı sarf edilmiş bu sözler,Eğer parlamenter demokrasiye inanıyorsanız bu tür söz bırakın söylemeyi aklınızdan dahi geçirmemeniz lazım dolayısı ile bu kadar  kendinden geçmiş duyguları mantıklarının önüne geçen bir güruhun bizleri yönetmesi için tek söz söylenir maazallah.....umarım bu eleştirimi eleştiri olarak karşılarsınız ve ona göre şapkanızı önünüze alır düşünürsünüz(amacım yıkmak değil yapmak ) fakat sakın babanın(çoban sülü) şapkası olmasın haaaa..

( Süheyl Batum'a Sadece 1 Soru başlıklı yazı ahmet-kucuke tarafından 2/7/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.