Babacığım seni çok sevmiştim. Bırakıp gideceğini bi gün aklımın  ucuna bile getirememiştim.Ama şimdi yoksun geceler sensiz geçmiyor. Kimseye baba diyemiyorum çünkü benim babam sensin senden vaz geçemem be baba ama artık alıştım sen siz geçen günlere sensiz sabahlara sensiz geçen günlerime aşlıştım baba artık sen benim hep kalbimdesin bir birgün pişman olupta oğlum ben geldim dersen kalbimdeki yerini kimse alamadı be baba gel ne olur gel sen seiz olmuyor anladım gel .Babalar gününde ben sana  sarılmak istiyorum sensizlik bana hep ölüm gibi geliyor ama alıştım baba alıştım sensizliğe.Bir gün olsun ağlamadım çünkü biliyorum gelmeceksin sevmiceksin beni yüzünü unutum gelme artık şu yalan dinyada babasız büyülür şuan 16 yaşındayım sen geçen 6 yılım oldu nice yıllar sensiz olcak ama ben seni untmucam birgün görürsem sana son bi söz baba neden;neden beni bırakıp gittin neden beni hiç aramadan gittin annem bana oğlum artık baban bu eve gelmicek artık bu dünyada 3 kişiyiz dedi ve yıkıldım neden diye sordum ve şöyle dedi oğlum babanla ben ayrıldım ve eğer istersen babanın yanında kalabilirsin ama ben küçüktüm ve annemin yanın da kalmayı seçtim iyiki annemin yanını seçmişim mağlum birgün benide bırakıp gitmiceğin ne mağlum sen şimdi yoksun hayatımda artık sensiz geçen günleri saymıcam artık sensiz geçen yılları saymıcam artık hayatıma bakıcam belkisi kalmadı artık bu hayatın sen yoksun artık olmıcaksın...
( Sensiz Geçen Babalar Günü başlıklı yazı ilbey-tum tarafından 15.02.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.