Bir gözyaşının içinde ne görebilirsin?
Damlanın içinde ki uçurumu görebilir misin ya da her damla kendi uçurumundan kayıp düşer desem inanır mısın?
Dinle…

Her damla aslında intiharıdır duyguların…
Onu sığınağından çıkarıp aşağıya atlamaya götüren ise sensin…
Bazen sevinçten bazen üzüntüden olduğu iddia edilse de aslında damla için son her zaman aynıdır.
Sebebi ne olursa olsun sonuç; geri dönülmez yolun başlangıcına atılan ıslak bir damga…
Onu kendi uçurumundan atlamaya getiren süreçte, tam düşmek üzereyken yakalayıp avucunun güvenli sınırlarına alman neyi değiştirir? Onu kendi sığınağına tekrar geri döndüremeyeceğine göre hiçbirşey…Sebebi ne olursa olsun korumak ve düşüşü engellemekse görevin, gözlerine gerçeği haykır ve onun bu süreci başlatmasına engel ol…Gözlerinin sana ihanetine izin verme…
Eğer bu durum gözlerini söküp atmayı gerektirecek kadar imkansız hale getirdiyse, parmakların asil görevi üstlensin ve bir daha yaş gelmemecesine çıkarsın onları kendi yuvalarından.
Pes etme…
Acizliğin yeni intiharlara sebebiyet vermeden kendine gel…
Bir zamanlar damlam deyip sahiplendiğini, kendi uçurumundan kayıp gitmesine izin verme…
Bilirsin yitirmek elde tutmaktan çok daha kolay…
Ama unutma ki kolayı başarmak değil, aslolan zora yürek vermektir…M.Ç
( Gözyaşı başlıklı yazı MsTf...cLsKn tarafından 6.03.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.