kardelen başını kaldırdı ufukta bi uğurböceği gördü ve çoooooook sevdi onu.... aşık oldu ona ve haykırdı SENİ SEVİYORUM diye... uğur böceğide ona aşık olmuştu. ve kış geldi uğurböceği baharlara doğru uçmaya başladı. zaman geçtikçe uğurböceği kardeleni dahada özlüyordu.ve kardelene doğru uçmaya başladı.hava çok soğuktu ama o kardelenine uçmak istiyor ve ölse bile onun yanında ölmek istiyordu.ve çok pişmandı baharlara uçtuğuna... uğurböceği bunları düşünerek uçuyordu kardelenine... kardelen ise kara rağmen başını kaldırıp geleceği umuduyla uğurböceğinden habersiz... ve o anda bir fırtına çıktı uğurböceği savruluyordu bir o yana bir bu yana ve kendini kaybetmişti kardelen o anda gökten bir şey düştüğünü gördü ve başını olabildiğince eğdi düşen şeyi tutmak için... bu arada uğurböceği gözlerini açtı hayal gördüğünü zannetti ama gerçekti sevdiğinin yanındaydı....
anladın mı KARDELEN  ben sana bu yüzden kardelen diyorum ve seni çoooooooooooooook seviyorumm.......
( Seni Seviyorum başlıklı yazı cuma-bigur tarafından 4/7/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu