İnsan beyninin en kıymetli yapısıdır düşünce.

Düşüncedir ALLAH’tan insanlığa verilmiş en büyük hazine.

düşünce aramaktır düşünce bulmaktır aradığını.

Düşünce bilmektir ne aradığını.

Düşünce öğrenmektir arayıp bulduğunu…

Düşünce akıl düşünce iman düşünce ibadettir.

Düşünce ve düşünmek ise insanlığa ibarettir.

Özlediğini değil düşlediğini düşünmek ise büyük bir maharettir…

Hasretim hala beklediğimin yollarını gözlemeye.Ne bir tutsağım bu yaban da ne de bir esir,sadece düşünemez oldum bu aralar.kanatsız gönül kuşlarım var kanatlanmayı bekleyen;kahırsızdır sitemim,gelmiş geçmiş düşüncesizliğe.

Fakat bırakamam beynimi de karanlık çukurlar da olumsuz çaresizliğe.

Güllerim ağlıyor yine bu akşam

arıyorum hasretinde kokunu

çektikçe içimi bir hüzün sarar

ve sadece düşünüyorum

çünkü düşünmek benim kuralım da var…

yıllar boyu ezilmişim düşüncesizliğimle,cahilliğimle,üstümden geçmiş koca bir düşünce ordusu;ve yemin etmişim düşüneceğime.

düşünmeyi seviyorum çünkü beni düşündürüyor...

( Özgür Düşünce başlıklı yazı murat-erciya tarafından 7.05.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.