Kemalist ülkü oldum, dillerde türkü oldum.

Kınamayın a dostlar, bu günler dertle doldum.

Bir yanda Amerika, bir yanda uşakları

Dur durak dinlemiyor, çatlamış ar damarı.

 

İşçi memur şaşırmış, çarşı ateş pahası.

Ayın başı gelince, karışıyor kafası.

Çiftçi mevsimden dertli, terse dönmüş doğası.

Ekinler ziyan olmuş, boşa yağmur duası.

 

Gözüm arar Samsun'u, kim kurtarır yurdumu?

Anıt tepe yolunda, kaybettim umudumu.

Doğsun artık güneşim, dön Mustafa Kemal'im.

Yeniden aydınlığa, kavuşalım sağ salim.

 

Tüm Ulusumuzun 19 Mayıs Gençlik ve Spor bayramı kutlu olsun…

 

 

                  MEHMET FİKRET ÜNALAN

 
Tarih : 19.05.2011
Yorum : Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün, Türk Gençliğine armağan ettiği 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramını, büyük bir coşku, gurur ve sevinçle kutluyoruz. 19 Mayıs, Türk Milleti’nin bağımsızlık ve özgürlük umutlarının inanca dönüştüğü, kurtuluş ateşinin yakıldığı ve aydınlık bir geleceğe olan inancın kuvvetlendiği günün adıdır.


Milli mücadelenin başladığı tarih olan 19 Mayıs 1919, bir milletin uyanışının ve millet iradesine dayanan tam bağımsız bir devletin kurulmasının sembolüdür” “Mustafa Kemal Atatürk'ün ulusal kurtuluş mücadelesini başlatmak için Anadolu'ya geçtiği gün 19 Mayıs 1919 Türk gençliğine bayram olarak armağan edildi.

Kutlu olsun bayramımız.
Teşekkürler değerli üstadım, teşekkürler Adem Efiloğlu...
( Dön Mustafa Kemal’im başlıklı yazı MehmetFikret tarafından 19.05.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu