Hani ruhun diyor ya karşındakine tüm kirliliği ve bencilliğiyle affet diye...
Hiç düşünmüyor yaa karşıdakinin ruhuna ettiği eziyeti..
Tüm istediği affedilmek yaa..
Kırdığı vazoyu yapıştırmaya çalışan çocuğun mahsumluğu var ya aslında özünde...
Yine de kahramanı olmak istiyor ya eskisi gibi yazılan hikayenin ama bilmiyor mu kendini öldüren yine kendi bencilliğiydi ruhun...
Oturup oturup düşünmediğinin zamanında bugün cezası böyle ağır mı olmalı...
Kendini tedavi tek doktor yeminini hiçe sayarak ölüme mi terk etmeliydi...
Bu kadar soğuk olamazdı yaşam cehennem ortasında...
Bu kadar vahşice katledilemezdi sırf dünyaya bir ceylan yavrusu olarak doğdu diye aslanlara yem olan güzelim varlık gibi...
ama bardağın dolu tarafında da aslanın yaşaması için yemeğe ihtiyacı olması var...
Ruhun bir dileği sadece
"Bilmediğinin bilinmesi"
Öyle çok özlüyor ki kendini...
Keşke onu gösteren bir ayna olasaydı.... 
O kadar büyük ki özlemi bilseydi dünyaya ruh olarak gelmek istermiydi acaba?? (Dnz><)
( Bir Hiçliğin Yokluğu Sadece.. başlıklı yazı deniz-turk tarafından 20.06.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu