Gel ey.... hayatın içinde kaybolan ben.Gel artık ne olursun.Sana en güzel hediyeyi bahşettim. Sana aşiyan oldum.Artık bana vefanı göster,sana vediğim hayatı bana güzel bir gelecekle geri ver.


Seni heryerde arıyorum ,bir kemanın sesinde,yanık bir halk türküsünde,ya da bir bebeğin gülümsemesinde.
keşke hep seni buralarda görebilsem.İğrençlikle dolu bu hayatta seni görmüyorum ne mutlu bana.
Biliyorum sen asla girmezsin bu dünyaya. sen benliğini dinleyen birisin.Senin işin olmaz aşk dedikleri gündelik gönül eğlencesiyle, sen böyle çok mutlusun.Billiyorumki sen hayalindeki aşkını o tanımadığın,görmediğin birisini bulacaksınAma ne olursun o güzellikleri benimle paylaş.


sevgilerimle
( Ben başlıklı yazı mustafa-sina tarafından 6/27/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu