+Ayrılığı düşünmenin sebebi bu yaşadıklarınsa ben senin geçmişini unutturabilirim…
-Ne yapıcaksın sihirli bir değneğin mi var? Zaten sıcaklığını bile hissedemiyorum…
+ Yahu kadın çiviyiz biz… ötesini arama bizde…
- İşte en çokda ona üzülüyorum ya….
+ sırtını dayanman bile beni alıp götürüyor sevgilim… insan olduğumuz bir ülkeye
- ama ben senden önce tüm duygularımı kaybettim sevgilim… nasıl onarıcaz…
+ aynı tahtaya saplanırız seninle… olmadı bir ağacın gövdesini deleriz.. acıtmadan canını
- ne güzel hayaller kuruyorsun sen öyle kurban olurum sana… minicik vidalarımız olsa…
+ aşk… sahilde bir duygusuz konuşmadır bazen… onca duygusuz insana inat….
- neyse erkeğim hadi gel denize girelim...
+ kızım saçmalama pas tutuyoruz biz :)

( çivi gibi çak beni ömrüne… yamulmuşum senin aşkına… )
( Aşık Çiviler başlıklı yazı masalci tarafından 9/6/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.