İtiraf ediyorum.. Aldattım seni. Senden başka bir beden değdi bedenime .Ruhunu sorarsan hep sol tarafımda yattı bütün gece. Seni bir kere bile olsun düşünmedim onunlayken.10 parmağının 10’u da değdi tenime. Dudaklarında kaybolduğum anlar . Var etti beni yeniden. Evet güç söylemesi .. Ama aldattım seni! Sen olmadığın zamanlar onda buldum kendimi. Nefesim karıştı nefesine. Dudaklarında soluklandım bütün bir gece. Onunla olduğum zamanlar . hiç bir şey aklıma gelmedi. Ve senin yokluğunda hep ona koştum. Onun yokluğunda ise bin pişmanlık duydum. Evet söylüyorum şimdi Aldattım seni! Beni benliğimde bulan seni aldattım geçmişimiz geleceğimizi düşünmeden. Geri dönüşü olmayan bir yoldayım . Sense bu sözlerin arasında. Bir suç saklar gibi sakladım senden. Beni terk etmeni göze alamadığım için. Çünkü ben sensiz bırak koşmayı yürümedim bile ama aldattım seni… gözlerinin içine baka baka geceleri koynunda yatarken bile aldattım. Pişmanmışsın diye sorsan. Evet pişmanım bana yakışmayan bir hataydı bu. Kimsenin kabullenemeyeceğini bildiğim halde yaptım. Teri terime karıştı kokusu tenime yapıştı. Ben böyle olmamalıydım. Seni severken bir başkasına gitmemeliydim. Ruhuma sokmamalıydım. Şimdi defalarca defalarca söylüyorum bunu .. Aldattım seni hem de hiç düşünmeden. Hatırlar mısın? Sana ölürcesine taptığımı günün 24 saati yanından ayrılmak istemeyişimi yediğim yemekte içtiğim su da dinlediğim her şarkı da seninle var olmak istediğimi. “ Beni bırakırsan öldürürüm kendimi” demelerimi. Ama şimdi aldattım seni. Bütün sözler yalan gerçek olan yaşanan.  Pişmanım diyorum ya .. Senin için bir pişmanlık değil bu. Sadece bana yakışmayan bir şeydi. O gün hani beni aldattığın gün her şeyin üstesinden gelebilirim sanmıştım. Ömrümü sana adarım sanmıştım. Ama olmadı Beni bıraktığın gün aldattığın günmüş ve ben o aşkla hiç bir şeyin farkında değildim. Şimdi bana yakışanı değil sana yakışanı yaptım .. Aldattım. Vazgeçtim senden. Beynimi başka nefeslerle doldurdum. Biliyorum ben gidemezdim. Ama sen ama sen şimdi sen.! Gideceksin.. Çünkü aldattım seni .. Aldattım.. aldattım..

( Aldattım Seni... başlıklı yazı Melek Taguşar tarafından 19.09.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.