1 Şair Adem Armağan Kaza Geçirdi
Şair Adem Armağan Yahyalı-Taşhan Köyü  Arasında kaza Geçirdi


Kayseri’nin Yahyalı ilçesinde, bir otomobilin direksiyon hakimiyetini kaybederek devrilmesi sonucu 2 kişi yaralandı.

Kayseri’nin Yahyalı ilçesinde, A.A. yönetiminde 38 YS 368 plakalı otomobil, Yahyalı-Taşhan köyü istikametine seyir halindeyken sola tehlikeli devamlı virajlar işareti olmaması sonucu direksiyon hakimiyetini kaybederek, devrildi. Kazada, otomobil sürücüsü A.A. ile otomobilde bulunan A.A. hafif şekilde yaralandı. Yaralılar Yahyalı Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak, tedavi altına alındı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

KAYNAK : http://havadankoyu.blogcu.com/
( Şair Adem Armağan Kaza Geçirdi başlıklı yazı Adem Armağan tarafından 3.10.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.