Yavru bir balık

Anne sütü yerine

Denizi içer.

 

Mutlu karanlık

Mavi rengin resminde
Gündüzden iz yok.

 

Beyaz bir umut
kırmızı bir acının

Güz tomurcuğu.

 

Gölgesi günün

Çatı katında saklı
Hırsız çalmasın.


Bütün balıklar

Vatanından ayrılsa

Mahkûm ölüme.

Yasak limanı
Bestesi karanlığın
Gece sesinde…

Gömü sisinde
İçlenmesinin tını
Hayalperestin.

Herkes misafir,

Kalmak isteyen ahmak

Otel dünyada.


Nehirler taşır
Dağların hasretini
Taşar denizler.


Minik bir gölge
Koskocaman umutla

Sonsuza koşar.

 

Çok uzak umut
Ufuklardan öteye

Gider yolcular.


Yapayalnızın
Gölgesi tek sırdaşı

Saklar kendinden.


Sabır azığı
Acılara hedefin

Yorulduğunda.

 

01.11.11

( Haikular başlıklı yazı KARAMAN tarafından 1.11.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.