-Öhöm ..Eee iyi günler doktor hanım...

-İyi günler beyefendi..Buyrun uzanın şöyle hasta koltuğuna..Zeki bey değil mi ?

-Genelde öyle çağırıyorlar ama ismimin tam anlamını taşıdığımdan emin değilim...

-Hımm obsesif kompresif , karbüratör bozukluğu...Peki sizi psikoloğa getiren etken nedir. ..?

-Daha önce hiç gelmemiştim...

-Eee yani o zaman şöyle sorayım..Rahatsızlığınız nedir..?

-Şu koltuğun sanki kafa koyma yeri batıyor gibi..

--La havle ...

-Hımm dindarmışsınız...

-Sakıncasımı var ..Yani beyefendi hastalığınız nedir...Bana ne için geldiniz..?

-Peki lafı daha fazla dolandırmayayım...Eeee yani ben kendimi çalı gibi hissediyorum..

-Çalı derken ?

-Yani düz , bildiğimiz normal çalı ..

-Ot mu yani ?

-Yo yo bu başka türlü bir duygu ..

-Hani doktor hanım bahçelerde olurya zararlı cinsten...

-Peki tam olarak hangi bahçede hissediyorsunuz kendinizi..

-Eee gül bahçesinde ...Gül bahçesinde ki bir çalı gibi hissediyorum kendimi ..

-Aslında size şu an alıcı gözle baktım da Zeki bey ..Siz daha çok eee ne bileyim...Çalı değil de
sanki diken gibi duruyorsunuz...

-Lütfen bana hakkımdaki gerçekleri söyleyin doktor hanım...Çalımıyım yoksa dikenmiyim ben

-Ya ne bileyim işte Zeki bey.. Çalı , malı......Diken , miken...Ne farkeder ayol ? (kıkır kıkır)

-Haaaa mesajı aldım ben ....Şimdi oldu.....Buyursaydınız yanıma keşke , beraber uzanırdık...

-Eeee olur peki durun beyaz önlüğümü , gözlüklerimi ve hipokrat yeminimi çıkarayım...


ZEKİ AKYÜZ

( Çalı başlıklı yazı Eleskowich tarafından 24.11.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.