Senin hangi hazineni seveceğim !
hangisine dokunacağım !
hangisini koklayacağım, tırsa tırsa !

Yastığıma düşen bir tel saçınla kaç gün daha meşk edeceğim !
durup durup bana kurduğun cümleleri kullanıp, daha kaç kez dudaklarımı dudakların yapacağım !
üzerime sinen şu kokun ( ! ) daha kaç kez yokluğuna yenik düşecek
daha kaç kez özlemden yanan gözlerimi yaşlarla kurutmak durumuna düşeceğim !

Her sabah uyandığımda gözlerimi yüzündeki sevimlilikle buluşmasını daha kaç gün heyecanla bekleyeceğim !
Daha kaç kez inim inim inleten bir acının koynuna ölü bedenimi atmak zorunda kalacağım !

Senin hangi hazineni seveceğim ben
hangisine dokunacağım
hangisini koklayacağım, tırsa tırsa !

Yüzünü okşama saadetinden beni mahrum bırakan sen !
seninle kurduğum hayalleri cehennem ateşine atan sen !
sevap kokan yarınlar yerine, beni günahın beşiğinde sallayan ve yalanlarınla uyutan sen !

Daha ne kadar kendini bana sevdirmek zorunda bırakacaksın
ve şu saatler ! daha kaç kez senin safında yer alıp, beynimin fay hatlarını güzelliğinde kırmaya devam edecek !
daha kaç kez !

BURAK YALÇIN
03.02.2011

( Senin Hangi Hazineni Seveceğim başlıklı yazı Burak Yalçın tarafından 5.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.