Ünlü oyuncu Nicholas Cage’in yine ünlü oyuncu John Travolta ile birlikte oynadığı (Face To  Face) Yüz Yüze filmini seyrettiğimde çok etkilenmiştim.

Senelerdir taşıdığı yüzü değiştirerek farklı bir yüz taşıyan insanın yaşadıklarını, sizin yüzünüzü taşıyan bir insanın sizin eski çevrenize sevdiklerinize veya sevmediklerinize sizin yüzünüzü taşıyarak iyi veya kötü yapabileceklerini yaşatabileceklerini düşünmek bile ürkütücü…

Birde farklı bir yüz taşıyan veya taşımayan veya bir sürü yüz taşıyan insanları tanımanın zorluğu veya tanıdığınızı sandığınız insanların sizin için neler düşündüğünü bilmemeniz işin ayrı bir boyutu…

Türkiye’de yüz nakli yapılınca gururla izledik, doktorların başarısını kutladığımız gibi ameliyat sonrası hastaların iyileşmesi için duamızı da eksik etmedik…

Yurtdışından gelen teklifleri Vatan’ımda kalmak istiyorum diye geri çeviren profesörümüzü tebrik ettiğim gibi ona vatanında sahip çıkılmasını, kendisine akademik eğitim vermesi için ve memleketimize bu ve benzer konuda yeni öğrenciler kazandırması için hastane veya bölüm tahsis edilmesini diliyorum…

Hatta hastadan hastaya değil de bunun makineden seri üretime geçirmesini istiyorum...

Çünkü yüz nakli yapılması gereken bir çok insan görüyorum, duyuyorum, tanıyorum…

( Yüz-süz başlıklı yazı dirhemi tarafından 6.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu