SİZİN HİÇ GERÇEK ANNE BABANIZ OLDU MU…?

 

Babasız babalar…

Annesiz anneler…

 

Biyolojik anne ve babalardan söz etmiyorum…

 

Şöyle gerçek olanlarından, hani hep etrafımızda görüp imrendiğimiz veya filmlerde, dizilerde görebildiğimiz türlerden anne babalar var ya onlardan söz ediyorum…

 

Çocuk sahibi olurken ruhsat sahibi olup olmadıklarının farkına varmış güzel insanlardan söz ediyorum…

 

Üretirken bir anlık hevesle çocuk yapan, sonra sokağa salan, onları bir makine gibi yakıt, yıkama ve yağlama ihtiyaçlarını karşılayan fakat onlarında birer küçücük insan olduğunu unutanlardan değil…

 

Çocuklarının “CAN”ını doyurmadan, oracıkta kapının hemen önünde, çoğunlukla da yapayalnız, tek başlarına kurdukları dünyalarında büyümelerine izin verenlerden söz etmiyorum…

 

Çocuklar “0-3” yaş aralığında anne ve babasından hemen hemen her şeyi öğrenirler ve bu yaşlar arasında anne ve babalar çocuklarının “CAN”ını doyuramazlar ise onları beklide bir daha hiç kazanamazlar…

 

Herkes anne baba olmak zorunda değil…, keşke bununda bir sınavı olsa ve kazananlar “annelik”,  “babalık” sertifikası alsa ve çocuk yapabilseler. Sınavı geçemeyenlerde isterlerse evlenebilmeli fakat asla çocuk yapmaları yasaklanmalı. Göreceksiniz yüksek puanla çocuk yapma yetkisi kazanan anne babalar bu dünyaya ne büyük evlatlar kazandıracaklar…

 

Anne babalar eğer tüm hayatlarını “CAN”ı doyurmaksızın çocuklarını yetiştirmekle geçirmişler ise; yaşlandıkları zaman büyük bir panikle bir anda çocuklarını yeniden kazanmaya çabalarlar. Fakat ne hazindir ki bu çabalarını yine “CAN”dan gelen çabalarla değil, GÜCENEREK, GÜCENDİREREK ya da KÜSEREK becerme yolu seçerler…

 

Çocuklarının bir başkası ile evli olmasını kıskanırlar, başarılı olmasını kıskanırlar, evini, arabasını, işini, parasını, karısını, kızını, oğlunu kıskanırlar…ama itiraf etmezler, edemezler…durmadan usanmadan çocuklarını gücendirirler….onları küstürürler…onlara gücenirler…hiç hakları yokken… onların yaşamlarını her daim zehir ederler… sırf kendileri haklı çıksın diye…eşleri birbirine düşürmek için gerekli her fırsatı değerlendirirler…torun sevgisi nedir bilmezler çünkü çocuk sevgisini bilmedikleri gibi…

 

Fakat çocuklar zekidir…bu tavırları bir süre çekerler , öf dahi demezler, fakat sonra artık yemezler… o anne babayı en kısa zamanda bir yaşlılar evine terk ederler…

 

Ben itiraf ediyorum…

Benim anne ve babam sağ fakat benim hiç gerçek anne ve babam olmadığını yeni fark ediyorum…ne acı değimli…

 

Ben babasız bir babayım…

 

Ya siz…?

 

NOT: Eli ve ayakları öpülesi anne babaları tenzih ediyorum…

 

( Babasız Babalar Ve Annesiz Anneler başlıklı yazı rasimöz tarafından 2/14/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu