Kepirtepeli olmak bir ayrıcalıktır. Kepirtepe 21 İlköğretmen Okulları arasında en önde gelenidir desem hiçte abartmış olmam. Ben Kepirli olmanın avantajını birkaç kez yaşadım. Konya ve Sıvas'ta gelen müfettişler benim Kepirli olduğumu öğrenince, doğru dürüst teftiş bile yapmadan."Benim Kepirli öğretmenim kaytarmaz" deyip gittiklerini bizzat yaşadım. Ayrıca Kepirliler Eğitim Vakfı Başkan ve üyelerine teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim. Bizlerin yılda bir gün de olsa, bir araya gelip görüşüp ve eski hatıraları yâd etmemize vesile oluyorlar. Aşağıda Buluşma Günü anlam ve önemini belirten hislerimi, birkaç dörtlükle ifade edeceğim.
 
                               KEPİRLİ'LERİN BULUŞMA GÜNÜ.
                        Bugün çok mutluyuz, Kepirli'lerin buluşma günü,
                        Buraya gelenlerin sevinçten açılıyor, gözü gönlü.
                        Şimdi 25 ve 50 yılını dolduranlar, plâket alıyorlar,
                        Yıllarca görüşemeyenler, hatıraları yâd ediyorlar.
 
                  Yılda bir gün, Kepir'lilerin buluşması, çok güzel bir olay,
                  Öğrencilikte burada yaşananları unutmak, hiç olamaz kolay.
                  Acı, tatlı, soğuk ve sıcak günler, hepimizin de belleğindedir,
                  Kepirtepe'nin İlköğretmen Okulları arasında, yeri en öndedir.
 
                 Ben okulu bitireli kırk sekiz yıl oldu, neredeyse de yarım asır,
                 Kepirliler okuluyla gurur duyar, onun sevgisini kalbinde taşır.
                 Daima iyiyi ve mutluluğu yaşayalım, gönlümüz neşeyle dolsun,
                 Bu yirminci Kepirtepe'liler buluşma günü, hepimize kutlu olsun.
 
Not: Kepirtepe mezunu, 25 ve 50 yılını dolduranlara, Kepirliler Eğitim Vakfı Derneği tarafından, Şeref Plâketi verilmektedir. Kısmetse ben de buyıl 50.Yıl Şeref Plâketimi almaya hak kazanıyorum. 
( Kepirlilerin Buluşma Günü. başlıklı yazı HACI tarafından 22.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.