Mevlâm birçok dert vermiş, beraber derman vermiş. Fakat dermanı sen arayıp bulacalsın demiş. Hiçbir hastalık insanın kaderi değildir. Evet bunda Allah'ın takdiri vardır. Küçük hastalıklar günahların kefaretidir.
Sağlığımızın kıymetini bilmemizde bizlere bir uyarıdır. Yaşlanmadan gençliğin, yok olmadan varlığın, hastalanmadan sağlığın kıymetini iyi bilelim, bunu çocuklarımıza da bildirelim.
                                                        SAĞLIĞA ADRES VAR.
                                           Güven Mahallesinde gelin, Parlar Sokağına,
                                           Bütün dertlerinden kurtulup, kavuş sağlığına.
                                              Küçükler Apartmanı, 9/A numaralı yerde,
                                           Nuga Best yatağı, derman olur birçok derde.
 
                                             Nuga Best yan etkisi olmayan, bir cihazdır,
                                             Onun sağlığımıza pek çok, faydaları vardır.
                                           Kullanımı pratik olup, rizikosu oldukça azdır,
                                          Bu yataklara yatanlar, hep memnun olmaktadır.
 
                                            Baş, boyun, sırt, bel ve adale ağrıları olanlar,
                                            Kireçlenme ve bacak ağrıları ile kıvrananlar.
                                            Bende hemoroit, ülser ve migren var diyenler,
                                          Dolaşım bozukluğu çekenler, bu adrese gelsinler.
 
                                             Kuruluşun başındakiler, güler yüzlü babacan,
                                             Tüm personel çok samimi ve oldukça candan.
                                            Büyük bir özverinin örneğini, hep sergiliyorlar,
                                              Gelenlerin hepsi ile, yakından ilgileniyorlar. 
 
                                                Güven Mahallesi: Güngören İlçesindedir.
                                                    
  
( Sağlığa Adres Var. başlıklı yazı HACI tarafından 3/6/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.