Bugünlerde bir tuhafım, bir garibim; içimde tarifi zor karmaşıklıklar var. Hüzünbaz oldum çıkdım.
Ellerim bile el gibi bana. Sorguluyorum dünyamı ve neler yaşadığımı,
Bir yakınımın vefattan sonra depreşdi içimde bu sorular.
Önceden ölümden ürkmez sadece hesabından korkardım şimdi ise her ikisinden, hatta yaşamakdan bile.

Bilemiyorum dostlar ne çok günahım vardır , nasıl arınırım oysa hep dikkatli yaşamaya çalışmışımdır.
En korkutuğum ise kul hakkı almakdır o sebepdendir her diyaloğum olan kişiden helallik istemek .Kimseye beddua etmedim kimseden de almamak için uğraşdım
Hepimiz demez miyiz iki günlük dünya ; güleryüz tatlı bir dil bırak geride ki yaptığın iyiliklerle ansınlar…

Bugünlerde ölümden ayrı yaşamakdan ayrı korkuyorum.
Düşünsenize mutlak son vuku bulduğundunda bunun hesabı var .
Ya yaşamak o kadar kolay bir şey değil hele benim gibi bir çok rahatsızlığı bulunup her hafta hastane kapısı arşınlıyorsanız ve her gün bir yığın ilaç kullanıyorsanız.
Üstelik ( yasaklara rağmen ) günde bir buçuk paket sigara kullanıyorsanız..hiç kolay değil yaşamak..

İnsan olgunlaşdıkça daha bir inceliyor etrafı, daha fazla detaylara takılıyor sanırım. Ve ya ben çok ince eleyen sık dokuyan biri oldum bilemiyorum.

Düşünüyorum dostlar sürekli bir yakınımızın kanser haberini duyuyoruz ve zamanımızın ne kadar kısa olduğunun farkına varıyoruz.
Çok korkuyorum; gün gelip de bedenimin bu amansız hastalıkların pençesine düşüp yıllarca acılarla sürünmekden. Çünkü son yıllarda tüm yakınlarımı bu şekilde kaybettim.

Şu an aklım bilincim yerinde ya gün gelirde en yakınımı bile tanıyamassam? Ne olur halim? Kim bakar , kim uğraşır bu huysuz kadınla…

Hayat denilen bu ince çizgide olgunlaşmak da çok zor.
Rabbim’ e her doğan günde şükrediyorum verdiği nimetler ve sağlık için ve dua ediyorum " RABBİM DOĞRU YOLDAN AYIRMA BİZLERİ "

Gel gör ki benim de her kul gibi günahlarım var .
"Kabir sorguları kolay geçenlerden, hesabını verenlerden eyle bizi ALLAHIM"

Nazlı TOLUN
( Olgunlaşmak Da Zor başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 27.07.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.