Seni böylesine sevmesem;
Uyanır uyanmaz dilimde adın olur muydu?
Rüyalarımda buluştuğum tek kişi sen olabilir miydin?

Düşlerimin tek kahramanı olmuş iken üstelik.

Uykum sen, düşüm sen, gün aydınlığım sen isen, şüphe edilir mi sevgiden.

 


Seni böylesine sevmesem;·

 
Bunca harfi bir araya getirirde kalbimdeki sesleri bir sana duyurmaya çalışır mıydım?

Harflerim sen, satırlarım, cümlem sen, noktalarım virgülüm sen, yazım, yazgım bile sen.

Parantez içerisinde bile kuşku duyulamaz bu kadar çok sevilir iken.

 


Seni sevmesem;
Her gel dediğinde, uçarcasına yollarını arşınlayıp, soluğu kapında alabilir miydim sevgilim.
Her gördüğümde yüreğim olanca hızıyla çarpabilir miydi.
Gözlerimde ışıltı olur muydu, ellerim titrer miydi eline değdiğinde.
Tek kelimenle ömrümü ömrüne teslim edebilir miydim?
“Alınyazım senindir” ne demek bilir misin sevdalım.

 

Ah ben seni sevmesem, yaşam anlamı noksan kalırdı.

Ne dersen de fakat sevgimden asla endişe etme.
Yalan dünyanın içinde tek gerçek kalbimde ki sana özel ritimdir sevdiğim
Tanrıya olan inancım kadar olan emin ol bir seni, seni seviyorum “ALINYAZIM”

 

 
Nazlı Tolun
 
 

 

( Seni Sevmesem başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 28.07.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.