Bir Kepirtepeli olarak, hiç unutmamamız gereken şeylerin başında , anne babalarımızdan sonra, bizlere mesleğimizi verip bu günlere gelmemizi sağlayan, okulumuz ve öğretmenlerimiz gelmektedir. Onlara büyük şükran ve minnet borcumuzun olduğunu unutmamak gerektiği, aklımızdan hiç çıkmamalıdır.
     Ben 1955 yılında Kepirtepe'ye kayıt olduğumda, Okul Müdürü: Cemil Silistreli idi. Bir yıl sonra Kültür temsilcisi olarak, Uzak doğuda Birmanya'ya gitti. Yerine Selâmi Şaşmaz geldi. 1962 yılında mezun olduğumda Okul Müdürü: Canip Akın'dı. Kepirtepe İlköğretmen Okulunda okuduğum yedi yıl boyunca, çeşitli öğretmen-lerimizden dersler aldık. Md. Yrd. cısı: Tarihçi Mehmet Bayhan, Eğitim Şefi: Bedenci Nihat Kamacı idi.
Öğretmenler: Selâhattin Tarhan, Mustafa Uslu, Nazmi Aybar, Ömer Zenginoğlu, Lemi Uluer, Mustafa Bozoğlu, Yusuf & Saliha Kuran, Selâhattin Demirci, Ziya Mayadağ, Ali Metin, Fikret & Selâhattin Evcil, Suat & Ayhan Helvacıoğlu, Müyesser & Ali Telkenar, Sınıf Öğretmenim: Rıdvan Tanrıseven, Adil Yazıcı, Beşir Oruç, Şaban Sunar, Emrullah Öztürk, Sadık Terzi, H.Saim uğur, Arif Güler, Dr. İsmet Özmat, Süreyya Özger, Yaşar Demir, Talât Şirikçi, Meliha Oran, Neriman Toksoy, Belkıs Kurt, Güngör Erdemlioğlu, Süreyya Bey, Hamdi Dicle,
Nevin Sezen ve Emrullah Bulurman gibi birbirinden değerli öğretmenlerden, gereken eğitim ve öğretimimizi alarak bu günlere geldik. Allah hepsinden razı olsun. Vefat edenlere: (Mustafa Uslu, Nazmi Aybar, Lemi Uluer, Ömer Zenginoğ-lu, Ziya Mayadağ, Talat Şirikçi, Dr.İsmet Özmat ve Sağlık memuru: Hamdi Bey ile Aşçıbaşı: Mümin Top'a) Allah'tan rahmet, hayatta olanlara da sağlıklı, mutlu ve uzun ömürler dilerim. Aradan 50 yıl (yarım asır) geçti, bazı öğretmenlerimin soyadını hatta adlarını da unutmuş olabilirim. Onlardan çok özür dilerim. Beni mazur görsünler.
                                                                KEPİRİN HOCALARI.
                                              Kepirin bacaları, eskiden ders verirdi Hocaları,
                                              O güzelim okulun şimdi, hep yıkılmış o binaları.
                                              Hiçbir kimse de görmemiş mi? ki bunu yıkanları,
                                              Allah elbette cezalandırır, bu tahribatı yapanları.
 
                                              Bunları görüpte, mani olmayanlar da sorumludur,
                                              O duyarsızlarda da, biraz olsun vicdan yok mudur?
                                              Bu denli talan ve tahribat, hangi kuruluşta vardır?
                                              Zaiyatı yapanların, bu yaptıkları yanlarına kârdır.
 
                                              Vatanın Malı Milli servettir, ona zarar verilemez,
                                              Haksız ve terlenmeyen kazançtan, hiç hayır gelmez.
                                              Bu duruma düşenler, sorumluluktan asla kurtulamaz,
                                              Millet malına zarar verenler, hiçte iyi insan olamaz.
 
                                              Ben öğretmenlerimi, hep birbirinden çok seviyordum,
                                              Bu mesleğin fedakârlık ve özveri istediğini biliyordum.
                                              Ben Öğretmenim Rıdvan Tanrıseven'e, bir söz verdim,
                                              29 Yıl mesleğimde, tüm zorlukların üstesinden geldim.
 
                                              Öğretmenlik elbette ki, mesleklerin içinde en kutsalıdır,
                                             Bu işi başarı ile yapanlarsa, Allah'ın en sevgili kullarıdır.
                                           Atam "Muallimler yeni nesil, sizin eseriniz olacaktır" diyor,
                                           Öğretmenler görevlerinin, insan yetiştirmek olduğunu biliyor.
 
                                         "Öğretmen muma benzer etrafını aydınlatır, dibine ışık vermez,
                                         Onun fedakârca ve özveri içinde, yaptığı işleri bazıları göremez.
 
                                                    05. Mayıs. 2012 Hacı Raif Aydın. Emekli Öğretmen.         
   
( Kepirin Hocaları. başlıklı yazı HACI tarafından 5/5/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.