Yarım kalmış, bir sürü düş ,düşünce, umut .

   Unuttuklarımı hiç saymıyorum.Bazen bir incir çekirdeğini doldurmayan, Yarım kalmışlıklarım. bazen şansızlık, bazen de olmaması gerektiği için yarım kalmış,Yarım kalmış.cümleleri kurarken başına hep keşke eklemeyi alışkanlık edinmiştim.Peşinden gidememek, yada kabullenmek…...

  

   Zamana asılı satırlar yazmaya devam ederken;

   Zaman ne kadar çabuk geçiyor.Dar vakitlerine sığdırdığım, o kadar çok yazı yazmışım ki,yazmayı çok seviyorum.Bazen, zamana asılı yazılar,bazen de; zamana aykırı  gelen yazılar.kimi zamanda tersinden okunan hayatlar…

 

   Biriktirdiğim her ne varsa dağarcığımda, yüreğimde her şey…Ben yanlışlarımla , doğrularımla , benim. ,.Beni ben yapan her şeyin bir anlamı var,

   Kendime karşı dürüst olurken ,her şeyi , yalansız dolansız ortaya koymanın iç rahatlığıyla , ,kazandıklarımı kaybettiklerimi ,tasarruflarımın tümünün dökümü bende...Sadece ben biliyorum ,bu yüzden  kendimle barışık yaşamayı ,kendimi sevmeyi öğrendim..Ama ne kadar hayata geçirebilirim yinede tartışılır.Acaba kendimi yargılıyor ve eleştiriyor muyum?

Geçmişle gelecek arasında sıkışıp kalmak bana yakışmaz diye düşünüyorum..Her yaşadığım duyguya sahip çıkmak , dağarcığımda , sandığımda , yüreğimde , düşlerimde , her ne varsa ortaya dökmek isterken;


   Bir çok duygularımı veresiye harcamışım diye düşünüyorum. şimdi.Veresiye hanemde  ne çok da şeyler biriktirmişim.Onlar benim kayıplarım. .Kayıplarımdan çıkardığım derslerin bana kattıklarının bile anlamları var.Artık veresiye harcayacak ne zamanım , ne gücüm nede duygum var.

 

 

    Geçmişten bir şeyleri güne taşırken , zamanın ellerimden kayıp gittiğini fark ettim ister istemez..İnsan her anına sahip çıkmalı , göz ardı etmeden tüm duyguları derinlemesine yaşamalı diye düşünüyorum şimdi.

Keşke lerimizin arkasına saklanarak yaşamasaydık,. yaşanmamışlıklarımızı haklı saymazdık….

 

   Geçmiş zamanlarımdan yüreğimde asılı tuttuğum yazılar yazdım sana.

   Dünya hali bu kim gider kim kalır fani dünyada…

   Yaşıyoruz.Ama önce ben gidersem bir gün okursun. Her not  her ayrıntı ,boşlukta sallanmayacak biliyorum.Belki hatıra diye saklarsın belkide,dostlarım saklar yazılarımı diye yazmaya çalışıyorum kalemim istediğim kadar hür olmasa da yazmayı seviyorum saklı zamanlarımın arasında.

    Benden bir şeyler bulacaksın. Sen onları okudukça…

    Zamandan koparılmayacak  sanırım…

    Hayata daha sıkı tutunuyorum.... Düşlerime , ve özlemlerime,Aşkıma sahip çıkıp onları artık yarım bırakmamaya kendime söz verdim…

 

 

Yazan:NEBAHAT ERKAN

( Saklı Zamanlara Sığdırdıklarım başlıklı yazı NebahatERKAN tarafından 16.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.