KİMSİN DİYOR YİNE O SES SEN KİMSİN ONLAR GİBİMİSİN SENDE
OLMAZ BENDEN BİR HALT DİYORUM UĞRAMA YASAK KUZEYLERİME AŞKIM BEN BİRAZ..
KENDİMİ ARADIĞIMDA HEP MEŞGUL OLUYOR BİR YERLERDE ÇOK GÜVENDİĞİM YOLCULUK..
OLMAZ BENDEN BİR HALT DİYORUM UĞRAMA YASAK GÜNEYLERIME AŞKIM BEN BİRAZ...
ALT KATTAKI GERÇEĞİM BİR HEPLİK ŞURADAKİ HİÇLİK KIRILAN CAM YÜKSELEN KAVGAYIM ...
OLMAZ BENDEN BİR HALT DİYORUM UĞRAMA YASAK BATILARIMA AŞKIM BEN BİRAZ...
RUHU YARGI DENİZİNDE BOĞULAN FAİLİ MEÇHULDEKİ CESARET SOLA TELKİN DÜNYALARIMA DARIM...
OLMAZ BENDEN BİR HALT DİYORUM UĞRAMA YASAK DOGULARIMA AŞKIM BEN BİRAZ..
ÖGRENDİĞİMİ ANLADIĞIMDAN BERİ SIFIRA YAKIN ONCA DÜŞ SAVASLARINA SİNSİCE SUSKUNUM...
OLMAZ BENDEN BİR HALT DİYORUM UĞRAMA YASAK İNTİKAMLARIMA AŞKIM BEN BİRAZ..
( Aşkım Ben Biraz.... başlıklı yazı Berrin Korkmaz tarafından 20.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu