HİÇ TANIMADAN SEVDİM BEN SENİ

Hiç tanımadığım birine aşık oldum ben...
Ne gözlerinin içine bakıp da Aşk'ı , Ne de ellerini tutup da Güven duygusunu hissedebildim.ben sadece sözlerine inandım. Her an O'nu sevdiğimi hissettirdim.Ama O hissettirmek istediklerimi anlamadı ya da anlamak istemedi.
Önce dedim kendime Olamaz Bu Aşk Değil ! inandım bu yalana sonra bir baktım ki sabah uyanır uyanmaz ,
İlk Aklıma Düşen O. Dedim madem bu Aşk yaşatalım kalbimizde. Sonra yürek dayanamayıp Haykırdı Aşkını O'na.
   İnanmış gibi yaptı . Hep yanında olacağım dedi daha çok bağladı beni kendine. Sonra 
- Gel dedi beraber olalım ? inanamadım önce ama  söyleyen O olunca inanmak istedim ve inandım. 
Hayaller  kurdum mutlu olmasam bile mutluymuş gibi rol yaptım. 
Sevdiğimi söyledim her fırsatta , O sadece gülüp geçti buna da eyvallah dedim. Sonra bir baktım ki yalanmış hepsi.
Hepsi anlamsızmış . Aşk gözümü kör etmişti ki inandım
Ben ; İlk defa böyle sevdim , ilk  defa böyle terk edildim vee ilk defa ' ÖZLEMEK denilen duyguyu varlığının önemi bile olmayan biri için hissettim. Ama eminim ki O'da ilk defa bu kadar çok sevildi. 
Önce dedim ki  Unut Artık Unut Gitsin . 
  Sonra karanlık çökünce gökyüzüne , Uyku düşünce gözlere , yastığa baş koyunca yine O Aklımda . 
Anladım ki unutmak uzun sürecek. Oturdum en sessiz en kuytu köşeye. Saatlerce izledim Gökyüzünü . O vardı her yerde
Tüm yıldızlarda O'nu aradım. Çünkü O'da bir yıldız gibi kayıp gitmişti karanlık gecemden.
Düşündüm niye canımı bu kadar çok yakıp da gitmek istedi diye . Hiçbir anlam veremedim. Boşta kalan cevabı olmayan anlamsız sorular. Hala O'nu çok seviyor , özlüyordum . Saatlerce mesaj atmasını bekledim. Nefret etmek istedim ama  Aşk denilen duygu Nefret duvarını çoktan yıkıp geçmişti.
Çok yalnızdım O'nu tanıdığımda O'da yalnızdı... Birbirimizi mutlu edebiliriz diye düşünmüştüm. Ama O sadece Kendini mutlu etti bense hep O'nun mutluluğunun gölgesi altında mutlu olmaya çalıştım. O bilemedi değerimi , İnanmadı gerçekten sevdiğime ya da işine gelmedi. Belki güzel değilim diye belki de çok uzaktayım diye.
 Yalvardım O gece Rabbime . O'nu da tutmasın uyku Bu Gece ! Her kapattığında gözlerini  ben geleyim aklına istedim. Biraz Vicdanı varsa yaptığının yanlış olduğunu anlayıp üzülsün istedim. Kalbine ,tarifi imkansız bir acı girsin , hissetsin nasıl  hissettiğimi . Ben alışırım böyle yaşamaya ... Elbet O'nu da unutturacak biri Ama Çok Uzun Sürecek. 
Belki Aylar Belki Yıllar Belki de Bulamadan O'nu Unutturacak birini Göçüp Giderim 
 Kim Bilir ??

Çok sevdim ben her şeyine razıydım. Seni Sen Olduğun İçin Sevmiştim . Yüzünü hiç görmeden , Sana bir kere bile olsa doya doya sarılıp, kokunu içime çekemeden Sevdim...
   Nasıl mı Hiç Tanımadığım Birine Aşık Oldum ?
 En yalnız , En çaresiz olduğum zamanda tanıdım Seni ...
 Sanki Uçurumun Kenarındaydım , Hayata Dört Elle Sarılmam  İçin Bana Uzatmıştın Ellerini  .
Yalan söyleyerek mutlu etmiştin beni . Hep Yanında Olacağım Deyip İnandırdın . Hayaller kurmamı sağladın vaktimden çaldın Geceleri uykusuz kalmanın , Acı çekmenin , Dakikaları bir bir saymanın Nasıl Bir Duygu Olduğunu Hissettirdin.
 Teşekkür Ederim ;
Beklemek Denilen Duygunun Ne Kadar Zor Olduğunu Anlamamı Sağladığın İçin 

           Seni Sevdim ve Hep Seveceğim. Her Başlangıçta Bir MUTLULUK'luk Varsa , Her Sonda Bir Hüzün Vardır
                                                                                                                         ELVEDA SEVDİĞİM 


                                                                                                                                           


 
( Hiç Tanımadan Sevdim Ben Seni başlıklı yazı HamideAKPINAR tarafından 24.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.