Bu senin şiirin yanlızca senin...
O yüzden seni anlatmalı her mısra, sen kokmalı her kelime.
 
Ama hangi cümle hangi söz anlatabilir ki seni ?
Düşünüyorum...Düşünüyorum...
Ama senden daha güzel bir kelime bulamıyorum dağarcığımda.
 
'sen' herşeyinle 'sen' en güzeli...
 
Bazen güneşim diyorum sana
İçimi ısıtan o sımsıcak bakışlarını düşünerek,
bir zaman yağmurumsun diyorum sana özlemimden ağlayan gözlerime yoldaş olsun diye.
 
Kimi zaman hasretimsin diyorum, kollarım hayalini sararken ve her defasında boşluğunu hissederken.
( laf aramızda kalsın ama seni öyle özlüyorum ki...)
Bir zaman dostumsun diyorum...
sırlarımı paylaştığım, anlayabildiğim, anlatabildğim konuşabildiğim tek insan.
 
Bir an sen diye atan kalbim oluyorsun , sonra gözlerim, her baktığı sen olan.
Artık ben kendim değilim herşeyimle 'sen'
Bu yüzden en çok herşeyim diyorum sana.
 
Öylesine bendesin ve öyle sen olmuşum ki artık bu beden , bu ruh ben değil.
'SEN' yanlızca 'SEN'....
 
 
 
                                                              hLy:)
 
 
 
 
( Senin Şiirin başlıklı yazı hLy tarafından 6/28/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.