Fotoğraftakiler: Rasim Dayı, Hüsyin & Saadettin Güngör ve Hacı Raif Aydın.                                      
   Ankara'da Malî Müşavirlik yapan;  Hüseyin ve Saadettin Güngör kardeşlerle yaklaşık bir buçuk yıldır, internetten tanışmamıza rağmen, yüz yüze görüşmemiz ancak 13.Haziran.2009 tarihinde, Ankara-Haymana İlçesinin, (Eşimin çocukluğunun geçtiği)  Devecipınarı Köyünde gerçekleşti. Bu olay bana çok büyük bir mutluluk verdi. Bunu belirten duygu, düşünce ve görüşlerimi aşağıda şiirle ifade etmeye çalışacağım.
                                                         ÜÇÜ BİR ARADA.
                         İnsan sevdikleriyle yüz yüze görüşmeyi, nede çok arzuluyor,
                         Uzun zaman sonra görüşebilenler de, elbette ki mutlu oluyor.
                         Ben Güngör kardeşlerle, yakından görüşmeyi hep arzu ettim,
                         Bir buçuk yıl aradan sonra ki, 13 haziranda muradıma erdim.
 
                      Hüseyin ve Saadettin Güngör kardeşleri, Allah nazardan korusun,
                       İşini ve çalışmayı sevdikleri bir gerçek, gittikleri yol açık olsun.
                      Ben onlara yeğenim dedim, gerçek yeğenim kadar candan sevdim,
                     Onlarında beni sevdiklerinden eminim, ben gönlümü onlara verdim. 
 
                     Şiirime üçü bir arada adını verdim, birbirini seven üç insan yanyana,
                       Allah herkesin gönlüne göre versin, hayatını yaşasın hep kana kana,
                     Bu üç günlük dünyada iyilik, doğruluk, dürüstlükten başka ne var ki?
                   Öyle insanlar gördüm ki dünyayı yutacaklar, hiç ölmeyeceklermiş sanki.
 
                     Bizler Allah'a şükür eden, aza kanaat eden bir yapıya sahip insanlarız,
                      Kul hakkına önem vererek, daima doğruluktan yana olan bir yoldayız.
                         Uzun zamanlar görüşmesek herhalde, bir birimizi çok çok özleriz,
                         İnsan ve yaratıkları, Yaradandan ötürü canı gönülden hep severiz.
                                                      23,.Haziran.2009 HACI.                                
( Üçü Bir Arada. başlıklı yazı HACI tarafından 7.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.