Fotoğraftakiler: Hacı Raif Aydın, 4.cü Aza, Hüsnü Özgey, 1.ci Aza, Zülkefil ve Eşi. 
   "Vatan Toprağı Kutsaldır" Görüşünden yola çıkan, Ankara-Polatlı ilçeci Toydemir Köylüleri, Sakarya Savaşında köylerinde konuşlanan, 12. Grup anısına, 2006 yılında oluşturdukları Kırım Hatıra Ormanına 12 bin ağaç dikmek amacı ile işe koyulmuşlar. Beş yılı başarıyla geride bırakıp, beş binin üzerinde fidan dikimini gerçekleştirip, bir hayli yol almışlar ve ilk diktikleri ağaçların meyvelerini toplamaya başlamışlardır. Bunun yanında çevreye güzel bir görünüm vermek ve civar köylere de, iyi bir örnek olmak gibi bir fonksiyonuda üstlenmek durumuna girip, çok hayırlı bir işi başarmanın gururunu yaşama seviyesine gelmişlerdir. Bu hayırlı işte öncülük edip, özveri ile çaba gösterenlere ve onlara maddi ve manevi destekte bulunanlara sonsuz teşekkür eder, bundan sonrada özverili desteklerinin ve başarılarının devamını dilerim.
                                                    "VATAN TOPRAĞI KUTSALDIR".
                                                "Bayrakları bayrak yapan, üstündeki kandır,
                                                 Toprak; eğer uğrunda ölen varsa, vatan'dır".
                                           Bayrağımız rengini, Atalarımızın kanından almıştır,
                                           Üzerindeki Ay yıldız, yükselmenin timsali olmuştur.
 
                                                  Vatanı olmayan toplumlar, millet olamazlar,
                                                  Millet olamayanlarda, ayakta hiç duramazlar.
                                                 Vatanın kutsiyeti, korkmadan akıtılan kandadır,
                                                  Gözünü kırpmadan, uğrunda verilen candadır.
                                                 
                                               Ulu Türk Milleti hiçbir zaman, vatansız olmamış,
                                                 Vatanı için hiçbir fedakârlıktan, geri durmamış.
                                                  İmparatorluklar kurmuş, dört kıtaya hükmetmiş,
                                                 Gittiği her yere adaletli, insanlık hizmeti vermiş.
                                                
                                           Toydemir'lide toprağı kutsal bilerek, bu yola çıkmış,
                                           Ağaç dikme işinde, hiç azınsanmayacak bir yol almış.
                                         Kurtuluş Savaşında buraları, düşmanlar hep istilâ etmiş,
                                        Kahraman ordumuz sayesinde, yurdumuzu terkedip gitmiş.
 
                                       Eğer bu topraklarda, özgürce ve hürriyet içinde yaşıyorsak,
                                       Vatanı uğrunda kanını akıtıp, canını verenleri hep anıyorsak.
                                       Güzel vatanın her karış toprağını, çok kutsal bilmemiz şarttır,
                                         Bu meziyeti bizden sonraki nesillerin de, bilmesi mutlaktır.
 
                                          "Vatan Toprağı Kutsaldır, Asla kaderine terk edilemez",
                                         Birlik içinde olursak, Yurdumuza hiçbir düşman giremez.
                                       Türk, Kürt, Lâz, Çerkez v.s hiç kimse, kendini ayrı göremez,
                                        Birbirimizle yıllardır kardeşiz, bizleri asla kimsa bölemez.
                                                                   10.Eylül.2010 HACI.   
                                            
 
            
( Vatan Toprağı Kutsaldır. başlıklı yazı HACI tarafından 7.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.