HAYATLA SÖYLEŞİ

Sevgili hayat senle konuşmayalı çok uzun zaman oldu.Şöyle göz göze bakamadık hiç .Kucaklar dolusu sevgi veremedim sana .Umarım dinlenmişindir yokluğumda.Bak ben hala aynı yerdeyim Hızla akıp giderken sardığın kundağımda , sabit bakan bakışlarımla, bana gösterilen ,bak denilen memleketlerin göz bebeklerinde ki sevdasında, gökleri yırtan bir çığlıktayım

Bir köy odasındayım otlu ekmeklerin piştiği ,pişerken tezek kokularının sindiği yerde derme devşirme halıların serildiği kara betonların zifiri bakışların da ..
Odada ki kırık pencereye, yağmurların toplayıp getirdiği erguvanların yıllardır silinmemiş tozunda .
Yazık! Kafasını kaldırıp kimse bir gün olsun bakmamış mı o pencereden .Otlaklarda oynaşan kuzu seslerine kimse el sürmemiş mi.Dağlar yeşermiş gözlerde ama kimse gölge etmemiş demek.Gökyüzü düşmüş kiremitsiz çatısına ama kimse bu toprak dama çıkıp da bulutlarda kalan topu almamış.Zaman süpürmüş bu odada kalan pişmanlıkları gam ve tasaları.Bir başka düşmüş buraya hanımeli kokuları.Paylaşmış yürekler burda dünden kalan sancıları .Ama susmuş kimse sır vermemiş dışarıya Gözler bağlanmış dostluklarla . O yüzden kimse uyanmamış ihanetlerin yırtık bağrın da.

Haydi dua dua Arala ! ..Usulca ve masumca yaklaş yaralarıma Ellerim öyle bağlanmış ki bakışlarıma yetişemiyor kapıları aralamaya .Özlemlerim sadece bana ninni söylüyor .Süt dişlerim döküldü ergenlik bana ağır geliyor.Söyle! saçlarına gül taktığım nazlı hayal Bez bebeklerim bana türkü söylüyor da kulaklarım mı duymuyor!
Kuruyan akarsu yataklarında bir nülüfer düşlüyorum.Yaparağında bir gülüş ,bir bakış ,bir dost düşlüyorum Beni kefenden çıkarmış.Topraga bulayıp günahlarımdan kırklamış ...

Velhasıl hayat !,işte uzun zaman sonra yeniden dinledin beni .Sen giderken çocuktum büyüme özlemindeydim.Gittin hala aynı yerdeyim Tek farkı büyüdüm çocukluğumu özlemekteyim....


Tek sen dinlerdin yine sen dinledin Nedenini hep merak ederdim .Meğer se hiç çıkarmadığım beyaz gömlegimin yakasında, önce kundağım da sonra kefenimin cebinde ellerimden tutarmışın Şimdi daha iyi anladım...

Ey hayat bana az zaman tanıdın .Zamansız kaldı bu ağıdım Sus paylarıyla bal çalınmış dudaklarla kandırıldım Bunu geç anladım..
Suçlu arıyorum. Helal etmiyorum yalnızlık hakkımı sana

(BİR İÇ DÖKME SATIRI OLDU BUNLAR ANLIK DUYGU PAYLAŞIMI TARİH ŞİMDİ..)

DUYGUSALCA
( Hayatla Söyleşi başlıklı yazı duygusalca tarafından 7.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu