Üşümüyor musun?
Ellerin? Göremiyorum. Nerdeler? Ahh karardı her taraf ondan mı yoksa? Gözlerin? Onlar nerde peki? Az daha kal be. Biraz daha lütfen? Gerçekten üşüyorum. Lütfen?
İtme karanlığa. Söndürme gözlerini. Esirgeme gülüşünü. Saçların essin yine dokunma. Mahrum etme kahkahalarını benden...lütfen.
İzin verme kalabalık gölgelere. Bırakma yaşama yeniden tutulmuş ellerimi. Bırakma bee. 
Gitme. K
ılma yıldızları anlamsız. Güneşin tahmini yaşama süresini kısma. Kıyma yeni doymuş kalbime. Kızma adını ağlayan kalemime. Lütfen.
Adını yazdığım satırları bırakma öksüz. Bırakma beni. Bırakma bizi. Karanlık daha karanlık. Uzaklaşma daha...lütfen!
Bırak. Bırak kokunu. Dokunma ona! Resimlerine de! Dokunma be bize. Lütfen.
Bana dokun. Bize dokunma. Eğilde kulak ver. Kendi gözlerinle gör. Hisset...saçlarımda kokun.
Avuçlarımda saçların. Avuçların avuçlarımda. Yeniden be he? Lütfen. Lütfen!
Karıştırma şimdi bahane timsali lanet konuları. Vücudumu tırmalayan karıncaları. Dikenle kişileşen tüylerimi. Düşe kalka duran tansiyonumu. 
Karıştır bizi. Saçlarını saçmalarıma karıştır. Ellerini ellerime. 

Üşüyorum!
Ellerin yok. Saçların, gülüşlerinden tut kahkahalarında. Şaka gibi. Olmuycak yani? Şaka de. Lütfen.
Üşüyorum lan. Bırak şimdi felsefik takılmayı. Başlatma şimdi vücut direncinden, ısısından. Başlatma şimdi mevsim değişikliğinden.
Sus ulan..! 
Tamam git. Her şeyi al öyle... Alışırım ben. Hayalini kurm... neyse lan siktir etsene.
Git hadi... Bişey diycem sadece bişey:
Git ama...benide götür be he? Lütfen be lütfen?
Üşümüyor musun? 
Bende.

-28.07.12 '15:
57
__________________________________________________________________
Müzik: The Daydream- Tears 
( Lütfen... başlıklı yazı abdulkerim-y tarafından 5.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.