*İnternet âleminde Oruç Baba olarak tanınan yazarın sosyal paylaşım sitelerinde sıkça karşılaştığınız özdeyişleri (aforizmaları) bu kitapta bir araya getirildi.

*Konularına göre düzenlenmiş binlerce aforizma ve hepsi de orijinal.

*Bir başucu kitabı olarak hazırlandı.

*Düşündürmeyi ve sorgulatmayı amaçlıyor.

*Esere internetteki tüm kitap satış noktalarından ulaşabilirsiniz.

     Eserin Künyesi: 

Eserin Adı :ORUÇ BABADAN AFORİZMALAR
Yazarın Adı : Ömer Faruk Hüsmüllü
ISBN : 978-605-4543-31-1
Sayfa Sayısı : 155
Ebad : 135x210
Kapak Cinsi : Karton
Dili : Türkçe
Fiyat : 10.00 TL (KDV Dahil)
Tür : Özdeyişler
Çıkış Tarihi : 06.08.2012
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Genel Yayın Yönetmeni: Nihat Polat
Editör: Emel Polat
Sayfa Tasarım: Gülcem Oflaz Mırık
Kapak Tasarım: Arzu Demir 

     Oruç Baba’dan Aforizmalar’dan birkaç örnek:

*-Acılar, hayatın heykeltraşlarıdır. Çekiç darbeleri nasıl ki kayayı yontarsa, acılar da insanı yontar ve mükemmelleştirir.

*-Zulüm gören, intikam bıçağını bilemeye başlar.

*-Akıl bilginin fabrikasıdır, evrendeki her şey de bu fabrikanın hammaddesidir.

*-Uçurumları aşmak için insana kanat değil, akıl gerekir.

*-Her yerde aşk! Köşe başlarında, televizyonlarda, şarkılarda, kırlarda, evlerde… her yerde;  kısacası işportaya düşmüş bir aşk; ama ne yazık ki gerçek alıcısı yok.  Aşk da düzene uymuş, piyasa kuralları geçerli. Yani arz-talep meselesi.

*-İhtiyaçlarını azaltırsan, esaretine de son vermiş olursun.

*-Denizdeki fırtına, gücü yeteceğine inanmasaydı kocaman gemilere saldırır mıydı?

*-Büyük olaylar büyük adamları yaratır; büyük adamlar da büyük olayları.  Küçük adamlara da büyük olaylar ve büyük adamlarla övünmek,  ya da onları kötülemek kalır.

( Oruç Baba’dan Aforizmalar P-kitap Yayınları’ndan Çıktı başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 12.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.