1 Suyundan Da Koy!


Nedense hiç kimsenin kimseyi beğenmediği,saygı duymaya dahi tahammülün kalmadığı bir dönemde köşeye sıkışmışlıklar arasında yaşıyoruz uygunsuzluklarımızı.

 Ne dostluk kavramının anlamını yorar olduk şimdilerde ne de kaybettiklerimizi arar olma gayesine düştük düşmemesine de onunla kalsak  iyidir 
 üstüne birde pek bir memnun pek bir bahtiyarız ya sormayın gitsin efenim oskarlık halimizden.
 Keyfimiz gıcır hasbam Monalisa nın papucu sanki.

.Bir de kasılmamız yok mu bu düşüncelerin yok oluşuna .Gayet sıradan gayet doğasa yaşıyoruz gündeliklerimizi.Gündelik demem   ne şaşırtsın sizleri ne de içinizden homurdanın yazdıklarıma ya da buyrun hep beraber buyuralım kaybettiklerimizin cenaze namazına.

Kalite yükseldikçe bizler ucuzladık kimya olarak muhteviyatımızın   prospektüsünü  bile okumaz olduk rahat rahat..
Hemde ne rahatlıktır ki anlaşılmaz bir şekilde tüketti değerlerimizi izin verdikçe, umursamadıkça bir de böbürlenmemiz yok mu hele

   -Ohhh değmeyin keyfine şekerli kahve tadında değdi dudaktan damağımıza.

  - Haaaaaa!  telveleri de en afilllisinden gıdıkladı boğazımızı Yemen den geldi ya mübarek.
.Kondur üstüne kırk yıllık hatır  mevzusunu 
-Al sana elimize sağlık ne ala ne ala.
-Olduk anam biz..

 Biz bilirizden girdik siz  cahilden çıktık icabında mağrifetimiz de pek büyük bu hususta vesselam.

Kınayı da yakarız biz
keyifte çatarız hem kime ne ?

Sanane !

SEN KİMSİN BE ADAM! ölçüsündeyiz hala.

Koy koy suyundan da...


Yasemen  Akyürek

2012 Eylül 24
( Suyundan Da Koy! başlıklı yazı Yasemen Ak.Y tarafından 25.09.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.