İncitme
Sığmıyor ruhum bedenime,içimdeki zehri akıtsam,kessem bileklerimi damarlarım kuruyor...
Sakla beni al en kuytu köşene götür,bağla bileklerimden,yalnızca sana kalayım...
Saçlarım senin nefesinle savrulsun,bedenim senin nefesinle kavrulsun...
At çığlıklarını seviyorum de! Tıkamam kulaklarımı,geç karşıma bak gözlerime,akıtırım göz pınarlarımı...
Seninim canımın son nefesine kadar,son soluğumda adını sayıklarım...
Bağladığın ipleri çözene kadar sadece sana kalırım,incitme!besle beni yudum yudum aşkla...
Ağla tuzlu damlalarının tadına bakayım,ellerinin şevkatine hasret bırakma saçlarımı,yak ateşini gönlüme,gerdanımda teninin acısını duyayım...
                                                                                                                                  Kübra Kuşcu
( İncitme başlıklı yazı hissiz tarafından 2.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu