Bundan bir kaç gün önceydi...Ben ve ev arkadaşım X , memleketlerimize gidecektik. Gittik bilet gişesine 2 bilet istedik. Başta farklı şehirlere gidecektik ama bilet memuru sağ olsun aynı yere kesmiş biletleri.Tabii bunun farkına epey geç vardık. Çok geçti artık...

Derken,  ''Ne olacak be gidelim bi gün gezer ayrılırız," dedik  ve çıktık yola ...
 
Ha öncesinde bazı hayallerimiz vardı, bizim trene binmeden... Affınıza sığınarak onlardan bahsetmek isterim...

 Bizimle beraber muhtemelen bir kaç tane daha aynı şehirden o trene binecek insanlar vardı." E bunların hepsi de erkek olacak değil ya!"dedik ''Bir kaç kız biner elbet''

 Tecavüzcü muamelesi yapmayın lütfen... Yolculuk sıkıcı olmasın diye kurduk bu hayali...

Sonra o kızlar bizim vagona ve hatta bizim bir ön koltuklara oturacaklardı. Yerleri bile hazırdı. Ne güzel sohbet edecektik, gideceğimiz yere kadar... (flört de denilebilir) 

Hayal ya, ne güzel de kurduk. Ama hiç de öyle olmadı, önümüzde 2 kısa saçlı arkamızda 2 kısa saçlı :)


Neyse yolculuk başladı. Film falan izle derken sıkıldım.Tam o an küçük bir kızın babasına sorduğu soruya kulak misafiri oldum. Kız daha 4-5 yaşında ancak vardır.

''UTANMAK NE DEMEK BABA ? ''

Nasıl olur ya falan demeyin, oldu vallahi... Babası alışkanlıktan mıdır nedir cevap bile vermedi. Belki de veremedi...

Hemen arkadaşımı dürttüm.''Lan çocuğun sorduğu soruya bak?'' dedim ve nedensiz bir kahkahaya boğduk vagonu... Ardından da utandık çocuğa cevap olmuş gibi ...

Biraz zaman daha geçti biz başka şeylerle uğraşıyorduk ki O çocuğun babası şöyle bir şey söyledi cocuğa:

 ''Yaramazlık yapanları indiriyorlar.''


  Allah Allah ? Neden dedi ki ? Düşündük biraz ve muhtemelen kız şöyle de bir soru sormuştur :

''Baba bu adamlar neden iniyor''  ( tren durmuştu ve inenler vardı o esnada)

 Soru belki masum ama cevap çok ders vericiydi gerçekten.

Biz şaşırdık falan, yolculuk devam ediyor ama kulağımız onlarda.Vakit geçmiyor bilirsiniz başka türlü...

Vee küçük kız muhteşem bir final sorusuyla babasını çıkmazlara sürükledi tekrar...

''Biz neden doğduk baba ? ''  Yemin ederim ki sordu :) Baba gene sessiz. Ne yapsın kitap yazılır bu soruya...

Ama itiraf etmeliyim ki ben bile oturup uzun uzaya düşünmemiştim bu sorunun cevabını. Canı gönülden alkışlıyorum o kız çocuğunu.

 Daha sonra da babasının seslenmesinden öğrendim ki o şirin, kıvırcık kızın adı ELİF imiş :) 
Sonra da indiler ...


             Not: tamamen gerçek bir olaydır .
                         
                                           (esperado)



( Küçük Kızla Tren Yolculuğu başlıklı yazı esperad tarafından 31.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu