1 Sıradan Bir Olay.
 
Şehirler arası bir yolculuk; gece 03.30, uykusuzluk, bel ve boyun ağrısı...
....
-Muavin bey, muavin bey çabuk poşet getirin...
...
ve annesinin kucağına kusan bir çocuk...
-Allah seni kahretmesin, yeme o kadar demedim haa!
-Buyrun poşet efendim.
-Sağolun gerek kalmadı, hem 3 kez istedik şimdi getiriyorsun!
-Ben unutuyorum efendim, hatırlatmalıydınız.
-3 kez söyledim ama...Çocuğun üzerini değişmeliyiz durabilirmisiniz.
.......
Kadın sinirli bir şekilde söylenmeye devam eder, kâh muavine kâh oğluna...
Ve otobüs durur, kadın aşağıda bagajını almak ister, ama bagaj hangi tarafta hatırlayamaz, bayram seferi olduğu için tıkabasa doludur bagajlar...muavin bu arada bir kova almıştır ve kovaya su boşaltarak paspas yapmak için hazırlanmaktadır.
 
Otobüs şoförü:
-oğlum ne yapıyorsun?
-Paspas yapacağım abi.
-Kovaya koyduğun ne peki?
-Ne olacak abi su.
-Ne suyu be yavrum, yağ o yağ!
.......
Kadın söylenmeye devam etmektedir:
-Tam 3 kez söyledim şöför bey 3 kez...
-Peki efendim ben yardımcı olmaya çalışayım ne tarafta bagajınız?! Oğlum bırak o yağı ve kovayı gel buraya!
 
Bagaj açılır nihayet...Kadın söylenmeye devam eder...
-EEE yeter be ben çalışmıyorum bıraktım muavinliği, çalışmıyorum, yeter be yeter, 5 gündür yoldayım uykusuz, kimse sen haklısın demiyor ben hep suçluyum...
 30 dakika sonra muavin elinde paspas ortalığı siler...kadın söylenmeye, otobüs yola devam eder.
 
( Sıradan Bir Olay. başlıklı yazı Vaiz tarafından 2.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.