"Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum" sözünün çerçevesinde; tüm öğretmenlerimizi, kendilerine  bahşedilmiş bu günde kutluyor, önlerinde saygıyla eğiliyor, küçüğüm büyüğüm demeden ellerinden öpüyorum.

Ahirete intikal etmiş olanlara da Allah'tan rahmet diliyorum. Mekanları cennet olsun.

Yılda bir günü onlara adamak, bu günde varlıklarını hatırlamak ve kutlamakla sorunlar halledilmiyor. Pek çok sorunları olduğunu bildiğimiz, nesiller yetiştiren ve ülke geleceğinin temellerini atan bu  yüce kişilerin, en iyi şekilde yaşamlarını sürdürebilmeleri için gerekli hassasiyeti göstermelerini de tüm etkili ve yetkililerden bekliyoruz.

Siz; etkili ve yetkililer, sizleri de yetiştiren öğretmendi. Bir gün değil, yaşamın boyu hatırla.Her ne olsan da...

Saygılarımla.


Aydın
Istanbul
( Yirmidokuz Çarpı Kırk Yıl başlıklı yazı Can.er tarafından 23.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.