1 Onuncu Köy Palavra
 


 

Bana mahallem de köy

Bana sokağım da köy

Bana şehirim de köy

Bana vatanım da köy

Bana sosyalim de köy

Bana dostlarım da köy

Bana şiirim de köy

Bana makalem de köy

Bana kalemim de köy

 

Şovmenim ya, her yol köy

 

MCU

 

Not : Sekiz köy meclisten dışarı, bir köy meclisten içeri, onuncu köy ise Trinidand ve Tobago’nun balta girmemiş palavra ormanlarında bir yerlerde gizli ; şiirim hayatımın her kesiminde yaşamak durumunda kaldığım tüm coğrafyaya yayılmış köylerime ithafımdır. Nur içerisinde yatsın Sayın Aziz Nesin’i saygıyla anıyorum. Okullarımızın yeni kıyafet yönetmeliği de bu vesileyle hayırlara vesile olsun : )) Eski yönetmelikteki, “Bu Yönetmeliğin amaçları, her derece türdeki okullarda; Yönetici, öğretmen ve diğer görevlilerle, öğrencilerin, Atatürk İnkılap ve ilkelerine uygun, uygar, aşırılıklara kaçmayan ve sade bir kılık kıyafette olmalarını sağlamaktır” ifadesi yeni yönetmelikte yer almadı. Şükürler olsun bu günleri de gördük.

( Onuncu Köy Palavra başlıklı yazı MCU :) tarafından 28.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.