Sana kıyametin ne zaman kopacağını soruyorlar. De ki: "Onun bilgisi ancak Rabbimin katındadır. Onu vaktinde ancak O (Allah) ortaya çıkaracaktır. O göklere de, yere de ağır basmıştır. O size ancak ansızın gelecektir." Sanki senin ondan haberin varmış gibi sana soruyorlar. De ki: "Onun bilgisi sadece Allah katındadır. Fakat insanların çoğu bilmiyorlar.
Araf Suresi 187.Ayet


Ya Kıyamet Koparsa ?



Günümüzde herkesçe bilinen 21 Aralık 2012'de kıyametin kopacağı inancını ele alacağım.
Mayaların takvimine dayanarak bu fikri öne atan günümün şaşkın sözde bilim adamlarınadır sitemim.
Hiç üşenmeden Gregoryan takvimine göre hesaplamalar yapan şaşkınlar ordusuna bir sorum olacak ;
Eğer Mayaların o kadar bilgileri vardıysa , kendi sonlarını neden öngörüp engellemediler ?
Öyle ki ilimleri yüzyıllar sonra otobüslerde , evlerde , sokaklarda hatta TV programlarında konuşulacak .
Neden kendilerini kurtaramadılar . Yoksa tenezzül mü etmediler ! 
Allah bilir vakti saatini ne bilsin Mayalı...
Ey küre icat edip kendini 21 Aralıktan korumaya çalışan zavallı...


İşte günümüz insanı , işte bilim , işte "medeniyet" 
Ya Rabbi sen bu insanları ıslah et ...
Elimde kanıt değişmez yenilmez ayet 
Sözüm yok inanmıyorsan şayet
Kalbimde tekbir , dilimde şehadet ...


Herkes inandığını yaşamalı, 
İnandığını söylemeli...

Sevgi ve saygılarımla ; esen kalın ...

Enes Yavuz


( Ya Kıyamet Koparsa başlıklı yazı Enes YAVUZ tarafından 15.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.