Yoruldum bugün ANNE ;
Omuzlarım düşük, boynum ağrıyor yine...
Sürüsüyle yüklenmiş sorumluluğun altında eziliyor bedenim....
Sen yorulmayayım diye bir bardak suyu isterken çekinirdin benden, ben ise "ah" demeye çekiniyorum şimdi...
Ah annem zor anlarda daha da bir anıyorum seni, sesini, şefkatini, gülümseyişini bana dua edişini....
Ama sen bana dua et annem hiç eksik etme üzerimden nefesini....
Ayakları altına cennet serilmiş olan sensin ben ise o cennetin kapısını sürekli çalan evladın....
O cennet kapısı önce sana açılsın sen zaten beni yanına alırsın, darda hiç bırakmazsın ANNEM.......!!!!!!!!!!!!!!!!!

=> Kelimelerle anlatılmayan fedekarlık ve karşılıksız sevgiyi,tarif et deseniz bana sadece ANNE derdim...

=> Meğer dilimdeki ve beynimdeki en güzel ikelime senin adınmış.Sana her seslenişimde ya acım diniyor yada
      sevgim coşuyor ANNEM...
( Annem başlıklı yazı Alpaslan tarafından 23.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.