1 Senden Sonra

SENDEN SONRA

 

     Ne zaman yönelsem duâya                                                                                         Düşünce bir dara;                                                                                                                   Sen, düşersin aklıma!                                   

     Başın hep sağ omzumda,                                                                Zehrolurkenhayatım,                                                                                                                      Tutundum bir dala;                                                                                                                 Bir türkü tutturdum;                                                                                                    Uzaklara, şafaklara…

     Kapılmak istedim                                                                                                                   Bir aşkın seline,                                                                                                                      Ne zaman kapılsam                                                                                                               Hayal rüzgârına,                                                                                                                     Yine sen düştün aklıma!

    Açmak istesem                                                                                               Beyaz bir sayfa,                                                                                                                     Takılsa gözlerim                                                                                                         Beyaz bir kuğuya,                                                                                                       Doymak istesem seyrine                                                                                             Ege’nin zeytin gözlüsüne,                                                                                                          Yine sen, düştün aklıma!

     Hep kaldım muallâkta                                                                                                 Ve senden sonra,                                                                                                                   Bir bulmaca gibi                                                                                                         Çözülmedi bu muamma                                                                                                          Çünkü yine sen,                                                                                                         Düştün aklıma.

    Beni bulursan                                                                                                                         Bir Anadolu mezarlığında                                                                                                   Ya da Karadeniz’in                                                                                                    Azgın sularında;                                                                                                                     İşte bu, son şiirimdir                                                                                                   Ancak o zaman sana                                                                                                                Bir hatıra benden sonra…

( Senden Sonra başlıklı yazı REİS-1 tarafından 31.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.