1 Ey Sevgili...

Ey Sevgili...
Başımı kaldırıp gök yüzüne baktığımda, Güneşi görüyorum.
Güneşe baktığımda,
Güneş her ne kadar gözümü alsada, kızılında, al al olmuş senin o güzel yüzünü görüyorum.
O güzel yüzüne baktığımda,
Güvenlik kuvvetlerinin ortasında (kirpiklerinin ortasında) Yüreğimi derinden sarsan, o bir çift çakır gözlerini görüyorum.
Ey Sevgili...
Bir kaşık su'da boğulmamak için çırpınıyorum.
Çırpındıkça, batıyorum.
Sadece bir elim dışarıda, tut şu elimden kurtar beni dercesine el sallıyorum ama, nafile.
Son çırpınışımda o elim de suya batıyor.
İşte böylece "Zahiri" hayattan "batini" hayata geçip gidiyorum. 
Batini hayatta ise, kendimi ve seni bi gül bahçesinde buluyorum.
Ben, Zahiri'den Batini'ye yolculuk ederken "Rabbim seni de benimle yollamış.
Ey sevgili "yeter ki sen yanımda ol.
Zahiri'de fark etmez Batini'de fark etmez...

Yusuf Aslan.

( Ey Sevgili... başlıklı yazı Yusuf Aslan tarafından 10.02.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.