Sorgusuz sualsiz gelmişim

Kayıtsız koşulsuz da kapatacağım gözkapaklarımı…



Şehrimde deliler gibi yağmur yağıyor. Hüzün bulutları da karartmış etrafı. Kimse anlamaz olmuş kimsenin halinden…

Çıkmaz sokaklarda, dertlerine derman arayanları, göz ardı etmiş keyifleri her dem yerinde olanlar…

İsyan bayraklarını çekmiş kocaman yürekler, feryat, figan çığrışları duyan bile olmamış, bırakın yardım etmeyi…

Güneşin doğuşu bile ısıtamamış taş kalpli yürekleri…

Tabularım var, katı kurallarım var diye inat etmiş dik kafalı siluetler de yarınlara…

Ertelenmiş hayatlarda da hüküm sürer olmuşuz, sanki yarınımız garantiymiş gibi…

Çaresiz kalmışım, yardım edememişim… Nefesim boğmuş kendi benliğimi…

Dipsiz kuyulardan çıkmak isteyenleri de , daha dibe itmek her zaman daha cazip gelmiş, düşünmemişler gün be gün aynı gün değil, bunun yarınının da olduğunu…

Kırık kalpler de kalakalmış, yedikleri kazığın şokunu atlatma çabasında…

Zihinlerdeki çatlaklıklar neden olmuş, kimseyi düşünmeden bencil bencil yaşamaya…

Şimdi mi?

Yüreğimi yüreğinize bırakarak vakit/siz serzenişime geri dönüyorum…


MELİKE ESENTAŞ
( Karman/çorman başlıklı yazı melike-esent tarafından 30.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.