Bir zamanlar ki o zamanlarda insalığın yok olduğu kardeşin kardeşe düşman olduğu anne babanın evlatlarına el olduğu
dostların birbirini arkadan vurduğu zamanlardaydı.İki genç kendi çizdikleri kaderlerinde yola devam ediyolardı ikiside nerden bilebilirlerdiki bu yolların yok olup gidecğini...

Yunus bir imamdı ince bıyıklı uzun saçlı yürüdüğünde heybetiyle herkesi etkileyen biriydi.Yunus un imamlık yaptığı ilçeden tayini çıktı ama yunus gtmek istemiyordu o kadar korkuyordu ki Allah tan gideceği yerin kötülükleriyle baş edip edemeyeceğini bilmiyordu kafası karışmıştı artaık ypacağı bir şey olmadığını bildiği için çıktı yola.Arabasına üç beş eşya kitaplarını alıp çıktı İstanbul yoluna.......ne olduysa bu yolda oldu...

Yunus imam olduğu için yardımı seven biriydi yolda kalmış bir kadını  arabasına aldı nerden de aldıki o kadını arabaya onun güzelliğine kapılmıştı ama bilmiyordu ki o kadının ne olduğunu yol boyunca iyice sohbet edip biribirini 
tnıdılar ama kadın hep kendini iyi tanıtıp yunusu dahada büyüledi yunus kapıldıkça kapıldı kadının güzelliğine ve ayrılık vakti geldi.Yunus ayrılmak istemiyordu kadında daha yunus ismini bile bilmiyordu kız arabadan inerken adını sordu kadın da benim adım gamze dedi yunus daha da kapıldı ama elden bir şey gelmez di ki gamze gidiyordu yunus bağırarak seslendi bir daha nasıl görüşürüz diye gamze de taksimde kime sorsan beni tanır dedi daha taksimi bile bilmeyen bizim imam vardı imamlık yapacağı yere işlerini bitirip doğru gamzesini aramaya düştü taksim yoluna orda sormya başladı gamzeyi tanıyan varmı die biri ben tanıyorum dedi götürdü gamzenin çalıştığı yere imam olan yunus artık unutmuştu ne olduğunu kim olduğunu ve cebindeki bütün parayı verip aldı gamzeyi ordan götürdü evine kendi durumunu anlatı dedi gamzeye seni ilk gördüğü andan itibaren aşık olduğunu gamzeye söyledi ama gamze nasıl bir şey olduğunu anlatamıyordu imama imam ısrar ediyordu evlenelim diye ama yok diyordu ve acı gerçeği dayanamayıp söylemeye çalışıyordu bir türlü söyleyemedi yunus hala ısrar ediyordu gamze sonunda bütün cesaretini toplayıp yunusa ben bir çif cinsiyetliyim dedi yunus anlamdı ve tekrardan büyük sesle ben travestiyim dedi yunus yıkıldı ve aşkı o anda kül olup bitti :) arkadaşlar yazdığım ilk hikeye kimse kusuruma bakmasın yani :)

( İmamın Düştüğü Kötü Yol başlıklı yazı veysel ka tarafından 7.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu