D  Ü  N ‘ E      B  A  K  I  Ş   (1997  Kadıköy )

 

 Dön  de   bir  bak ,  geçen  yıllar  ne  yaptın ?

İdealler  nerede ,  onlardan  neden  saptın  ?

Kısa  yolu  seçerek ,  başarıdan  niye  kaçtın ?

Herkes  tok  gezerken ,  sen      kalacaktın !

 

Hata  üstüne  hata , pişmanlık   para  etmez ,

Günah   üstüne  günah ,   tövbeye   ömür  yetmez .                                                                                                                               Düşmüşüm  Gayya  kuyusuna ,  çırpınsam  da   çıkamam .

Hasretim  hayat  suyuna ,  arasam  da   bulamam .

        

         Ne  köy  olur  artık  bizden ,  ne  de   kasaba ,

         Yaşlılığı  katmamışız   hiç  de  hesaba ,

         Tek  vücut  olmalı  artık ,  sevinç  ve  tasada ,

         Yine  de  mutlu  olmalı , yoksa  da  para   kasada .

 

(Şiirlerime  güzel sesiyle değer kattığı için

 Güzin hanıma teşekkürler)(Şiirlerime  güzel sesiyle değer kattığı için

 Güzin hanıma teşekkürler)

 

( Düne Bakış başlıklı yazı coni tarafından 3/11/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu